bir ömür kısalığında dönüp dönüp bitiyorum sana aynı yerdeyim hep sende yani sonda...
ayrı ayrı zamanlarda tıpkı dün gibiyim ve gün gibi aşikar.. bir ömür kısalığında belli hallerde...yarın ve her hali aynı...yarım seni sevmelerin...yarim
gün gidiyor gece _ay gidiyor dönüp dönüp... gidiyorum bende siyahından beyazına... şavkına
Duser gece üstüne üstüne usulca ...ve Yorgun Eteginde ayisigi Gecer penceremden Sessizce ..
adını unuttuğum her şarkıda söylenirsin demli bir hatıran...yanında ölesi var sanki sonranın ve dönesi var sanki geçip gidenlerin aşk yetmez...olur söz unutur...us olur
ağırlığında adamlığın kalem yazmaz ve bu şiir dönüp dönüp biter bitecek olanlar biter bitmesinede seni sevmelerim bitmez...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... Noktalama şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... Noktalama şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..Eski bir cuma geciyor gozlerimden , vakit bir kahve icimlik ..siir olurduk uzakliklara inat ,sevda olurduk .. uykulu gozlerle donup geldigimiz ruyalardan ..sonra sus .. sonra yine bir veda vakti Allaha emanet ederdik sevdigimizi ... ..
siirlendirdi bu guzel ve tanidik siirin sair , yureginden sevgiler asla eksilmesin ..
..
siirlendirdi bu guzel ve tanidik siirin sair , yureginden sevgiler asla eksilmesin ..