Konuşmama izin vermeyin Dilimi kesin Duygularıma el koyun Çalın benden sevdamı Yıkın beni Yakın beni
Sen EDALIM Söyle diyorsun Ya sen MUTEDİLDALGALI Sana ne demeli CEMRECE Tutma kendi söyle diyorsunuz Kime neyi diyeyim Anlar mı beni dinler mi Sanırsınız Söyletmeyin beni
Her söyleme çabamda isyan etti Her yakınlaşmamda çekip gitti Ben düşünmedim mi Acısını tatlıya çevirmeyi Ne olur söyletmeyin beni Yakın beni Yıkın beni Ama ne olur söyletmeyin…
Kalem tutan elimi kırın Sevdayı çeken yüreğimi sökün Gören gözlerime mil çekin Yakın beni Yıkın beni N’olur söyletmeyin beni …. TUANAM; fısıltılarımı duysa da boş Karşılık vermez bilirim DALKIRAN; eskiden dinlediğin şarkılar gibi Bir günde bin yıl yetirdim HAZAN MEVSİMİ; bencillik değil bu söylesem de anlamıyor KARAGÜLALMALI; duygular bir sevda için KARDANADAM; ben yorulmak için koştum ama bir türlü yorulmadım Şimdi susuyorum söyletmeyin beni… Yakın beni Yıkın beni N’olur söyletmeyin…
NOT: sevgili şair dostlarım bu dizeler sizin yorumlarınıza cevaptır ... "ayrılık hayata en büyük felaket olarak damga vurdu bu gece(cadi!)"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyletmeyin beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyletmeyin beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakmayalım bence, yıkmayalım ve kırmayalım ki kalemini, dile gelsin ve haykırsın işte bu denli. Emin ol duyacak bir gün, bu kadar haykırıştan sonra :) Sevgiyle...
sevgili arkadaslar o kadar güzelki yorumlarınız her yorumunuz bana bir şiir olu verıyor her yorumun her kelimesi bir dizeye dönüşüyor her yorum onu anlatıyor her dize o oluyor biliyorum oda suan bu nu okuyor ....
yorumalarınız için cok tesekur ederım sevgi ve selamlar...
seni anlamıyanı bırak, unut diyeceğim ama gönül bu dinlemez biliyorum, keşke duyabilse, bu şiirlerden onun da haberi var mı? onun gönül kapısını da açacak bir anahtar vardır diye düşünüyorum. umudunu kaybetme diyeceğim ama umutta işkenceyi artırır bazen.
Kalem tutan elimi kırın Sevdayı çeken yüreğimi sökün Gören gözlerime mil çekin Yakın beni Yıkın beni N’olur söyletmeyin beni …. Of offfffffff.. Muhteşem ya.. Duygular coşmuş yine kalem dostum.. susmak bazen en güzel çözüm galiba :( Yüreğine sağlık .. Sevgiyle kalın..
Değişik bir yakarma şekli olmuş :)))
Sitede olay vardı da ben mi kaçırdım...
Umarım anlattığın sevgi yerini bulur ;)
Tebrikler.