Ben senden seviyorum kelimelerini sakladım Ben senden duygularımı gizledim Ara sıra dalgınlığıma geldi söylediğim oldu sana Ama karşılık almadım Her sevdiğimi ele veren kelime vurgumda Bana isyan olarak döndü Her isyanın ölümüm oldu Oysa ben senden daha neleri sakladım Yalnız kaldığımda kendi kendime mırıldandığım Ne çok sey var Bir duyabilsen fısıltılarımı …
Ben senden bir çok şeyimi gizledim Sana bebeğim demelerimi Aşkım/sevgilim demelerimi Kuşum Can ayazı Can özüm demlerimi gizledim Dalgınken söyledim de belki farkında olmadan Ama her dalgınlığım bir isyana neden oldu Birde fısıltılarımı duyabilsen Duysan benim sesimi Yüreğimdeki çığlıkları duyarsan Kıyametim olur biliyorum …
Ben senden nelerimi gizledim Ağlarken göz yaşlarımı Yanarken yangınımı Susarken susuzluğumu Dinlerken derdini dertlerimi Bakarken yüzüne bakışlarımı gizledim Seni her görmediğim anı gizledim İsyanlarımı Feryatlarımı Kederlerimi Olur olmaz saatlerde söylediğim türkülerimi gizledim Biliyorum gizlediklerimi gizlememiş olsaydım Kıyametim olurdun …
Hani kıyametten korkumdan değil Gizleme nedenim Sensiz kalırım diye gizledim Sensizlik boğar beni Ölüm olsa tamam derim Sevinç olsa kabul ederim… Dar ağacında olsam sensizliğe Hayır derimmmmm….
________________________________________________________________ seni sevmenin ödülü sensizlikmiş (cadi!!!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN SAKLADIKLARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN SAKLADIKLARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben senden seviyorum kelimelerini sakladım Ben senden duygularımı gizledim Ara sıra dalgınlığıma geldi söylediğim oldu sana Ama karşılık almadım Her sevdiğimi ele veren kelime vurgumda Bana isyan olarak döndü Her isyanın ölümüm oldu Oysa ben senden daha neleri sakladım Yalnız kaldığımda kendi kendime mırıldandığım Ne çok sey var Bir duyabilsen fısıltılarımı … bu kadar güzel olabilir
Söyleyebilsek yüreklerdeki feryatları keşke dememek adına...birgün geç olmaz mı? konuşunsevgiliye haykırın aşkınızı delice... sonra mı? sonu düşünmeyin bugün hala elimizdeyken...
Keşke diyebilsek o gizlediklerimizi, belki de kıyamet değil, aşkın en boranı olur. Neden gizlenir ki yaşanırken o yaşadıklarımız. Bir gün geriye bakıp da keşeke diyebilseydimin eyvahını çekmek için mi? Harika dizelerdi. Çoğu erkeğin yaptığı gibi. Sevgiyi içe çekip yutkunuş. Ama söyleyin artık. Söyleyin yaaa. Sevgiyle...
sen acı çekiyrsun biliyrm ama güzel şiirler çıkıyor be can insanın çek be çek diyesi geliyr... yüreğine sağlık can... seni üzenlere bir sitemde benden..
"Hani kıyametten korkumdan değil Gizleme nedenim Sensiz kalırım diye gizledim Sensizlik boğar beni Ölüm olsa tamam derim Sevinç olsa kabul ederim… Dar ağacında olsam sensizliğe Hayır derimmmmm"
Katılıyorum baştan sona.. Mükemmel bir anlatım.. Ve de kutluyorum.. Sağlıcakla.
Ben senden seviyorum kelimelerini sakladım Ben senden duygularımı gizledim Ara sıra dalgınlığıma geldi söylediğim oldu sana Ama karşılık almadım Her sevdiğimi ele veren kelime vurgumda Bana isyan olarak döndü Her isyanın ölümüm oldu Oysa ben senden daha neleri sakladım Yalnız kaldığımda kendi kendime mırıldandığım Ne çok sey var Bir duyabilsen fısıltılarımı
Kutluyorum .. Evet bir duyurabilsek fısıltıları ama önce kendi yüreğimize duyurabilsek:)) Yüreğinize sağlık.. Saygılar..
Ben senden duygularımı gizledim
Ara sıra dalgınlığıma geldi söylediğim oldu sana
Ama karşılık almadım
Her sevdiğimi ele veren kelime vurgumda
Bana isyan olarak döndü
Her isyanın ölümüm oldu
Oysa ben senden daha neleri sakladım
Yalnız kaldığımda kendi kendime mırıldandığım
Ne çok sey var
Bir duyabilsen fısıltılarımı
…
bu kadar güzel olabilir