(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLENCİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLENCİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türkiye'm de dilencilerimizin olmaması dileklerimle...
Gözleri engellilere gerçekten ekmek paramızın yarısı verelim,onların dünya pencereleri kapalı; şöyle bostancı tren istasyonunda 3 yıldır bebeğinle genç bir bayan o soğukta karda kışta istasyonun merdivenlerinde,ısrarla para istemekte,o zavallı çocuk ,dünyadan bir haber buz gibi taş merdinvenlerde donuyor,bir gün dedim ki bayana, siz galiba bu şekli meslek edindiniz,bir sandık limon satsanız daha da onurludur,o sırada bir yardım sever bayan çocuğuna biberon getirdi,teşk bile etmedi sinirli bir şekilde çantasına attı...
EVET, SEVGİLİ DOSTUM,"SOSYAL DEVLET" BURADA DEĞER KAZANIYOR. KİMİLERİNİN DEDİĞİ GİBİ, NOHUT MAKARNA DAĞITMAYI SOSYAL DEVLET OLARAK SAVUNANLAR BELKİ NE DEMEK İSTEDİĞİMİZİ ANLARLAR. UZAK DİYARLARDAKİ SEVGİLİ DOSTLARA GÖÇNÜL DOLUSU SELAMLAR... SAĞLICAKLA KAL.CAN GARDAŞ...
Bir dilenci gördüm, soğukta kışta, Kucakta bebeği, olmamış bebek. Bir şeyler gizliydi, o boş bakışta, Çekingen, utangaç, hem titreyerek.
Ayıp bizim; hor görmek yine bizden, Bunlar gerçek; gelsek bile görmezden, Bir göz atın(!) kalkın yerlerinizden, Bütün çabaları, bir lokma ekmek Çok nefisti dost şair.Kutladım selamla
Gözleri engellilere gerçekten ekmek paramızın yarısı verelim,onların dünya pencereleri kapalı;
şöyle bostancı tren istasyonunda 3 yıldır bebeğinle genç bir bayan o soğukta karda kışta istasyonun merdivenlerinde,ısrarla para istemekte,o zavallı çocuk ,dünyadan bir haber buz gibi taş merdinvenlerde donuyor,bir gün dedim ki bayana, siz galiba bu şekli meslek edindiniz,bir sandık limon satsanız daha da onurludur,o sırada bir yardım sever bayan çocuğuna biberon getirdi,teşk bile etmedi sinirli bir şekilde çantasına attı...
Acılar ve sızılarımız...
sevgiler şair...