Bir tüy düştü gözler önünden Süzülerek Yere inmek istemez gibi Salındı durdu rüzgârın önünde Sonra… Yok olup gitti göz önündeyken… Nerden geldi, Nereye gitti Hangi canlının emaresiydi? Bilinmez…
Uzaklarda Bir şehrin kalıntılarını Merakla geziyor insanlar Ah, vah edip Yaşamaya çalışıyorlar geçmiştekileri bu anda, Unutup da dünyam dedikleri mekânların Kimseye ait olmadığını…
Gözler duvara gitti kendince, Bir matara bakıyor dilsizce; Alıp dokunduğunda Ses verecek sanki kapağı… İnliyor içi susuzluktan Belki de sahipsizlikten.
Cam bir fanusun içinden, Sapsarı sayfalı bir defterin Okunası bir açık sayfasının önünde Altın gibi parlayan ucuyla bir dolmakalem, Tarihe iz olan nice satırları yazmamış gibi Alçakgönüllülüğü bırakıp bir yana Mağrur ve yalnız, Bakıyor üzerinden geçip giden gözlere.
İklim iklim savrulmuş Dizi dizi umutlar, Çöreklenip de gönüllere Kâh oyalı bir mendil oluyor, Sırmalı bir cepkende, Kâh bir duvarda halı Su kenarındaki geyiğiyle…
Kalan sağlar bizimdir, diyen de gitti Sağ kalmadı devrin öncesinden… Akrep mi yelkovana âşıktı, Yelkovan mı akrebe bilinmeden Geçiyor ömür, akrebin kıskacında Kanayan yaraların izi kapanmadan…
Tok bir ses geldi derinden derinden Ne Yemen çöllerinden Ne de Fizan’dan… Yüreğinden kopan tüyünün peşinden Savrulup dönen bir şeyda bülbül, Düştü sessizce ayaklar altına, Göstermeden yüreğindeki gamı; Son sözü “hayat” oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustu Ömür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustu Ömür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tok bir ses geldi derinden derinden Ne Yemen çöllerinden Ne de Fizan’dan… Yüreğinden kopan tüyünün peşinden Savrulup dönen bir şeyda bülbül, Düştü sessizce ayaklar altına, Göstermeden yüreğindeki gamı; Son sözü “hayat” oldu.
son günlerde okudugum en güzel şiirlerden bir tanesiydi içten gönülden yazılmış anlamlı akıcı muhteşem dizelerdi begniyle okudum harika bir şiirdi kutlarım yazan yüreginize saglık saygı ve selamlar.
Bir tüy düştü gözler önünden Süzülerek Yere inmek istemez gibi Salındı durdu rüzgârın önünde Sonra… Yok olup gitti göz önündeyken… Nerden geldi, Nereye gitti Hangi canlının emaresiydi? Bilinmez…
Çok duygulu, ince ve güzel ifadeli özgün bir şiirdi. Tebriklerimle.
Ve.. hayat denilen; (maalesef) silgi kullanmadan çizilen resimdir... Çok lezzetliydi dizeleriniz.. Hayatın gerçekleriydi, yaşamaktı, yaşamın getirip/götürdükleriydi.. Sorgulamaktı hayatı, kendini, hayata dair ne varsa.. Büyük keyif alarak okudum.. Saygı ve sevgilerimle...
Ne Yemen çöllerinden
Ne de Fizan’dan…
Yüreğinden kopan tüyünün peşinden
Savrulup dönen bir şeyda bülbül,
Düştü sessizce ayaklar altına,
Göstermeden yüreğindeki gamı;
Son sözü “hayat” oldu.
son günlerde okudugum en güzel şiirlerden bir tanesiydi içten gönülden yazılmış anlamlı akıcı muhteşem dizelerdi begniyle okudum harika bir şiirdi kutlarım yazan yüreginize saglık saygı ve selamlar.