(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR İÇMEZ TOPRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR İÇMEZ TOPRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
muhteşemm ............... ağlarını toplatırlar umutsuzca bir şekilde işte her defasında yeminle her defasında bin bir sözle asla geri dönmemecesine asla bir damla yaş düşürmemecesine deriz yüreğimize ama anlamaz oda ne yapsın sevginin asıl adı sadakat se sadıktır, hem sevdasına hem her seferinde yitik umutlarla topladığı ağlarına ..................... gerçek anlamda şiir okuma hazzına ulaştığım nadir sayfalardan bu sayfa ve her gelişimde ayrı bir hüzün ayrı bir iç çekişim olur aldığım keyif şöyle dilimde bambaşka bir lezzet bırakır ve zor olur kendime dönüşüm .................... öpüyorum yüreğini değerli şairem .....................
Ağlar, tek bir yere atılmaz şaire. Değerlidir; kaldırıp çatı katına da koyamazsınız. Ne denizler, göller, akarsular var o ağı atabileceğiniz. Ağ boş çıktı diye sitemin sürekliliği, getirir ardından deliliği.
Tebrik ederim değerli şairem.Güçlü ve yine düşündüren harika bir şiirdi.Olur toprağın bereketi,fakat değerini bilen insanlar oldukça.Neyin değeri biliniyor ki günümüzde.Harikaydı.Sevgi ve selamlarımla..
şükrancığım.....gene çok güzel ve anlamlı şir düşmüş sayfana...tesadüfen girdim edebiyat defterine zira yokum mekanımda....tebriklerim i bıraktım sana sevgilerimle...uzun bir yorum yorar bu güzel şiirindeki anlamları... uğur böceği değil,yıldızlarla aydınlansın tüm kaleminin sayfada çözülen dili.....
Söyle ne olur söyle Sen mi içmedin yağmuru Yağmur mu cellatlığına hüküm giydirdi...
Toprak berekettir. Ne kadar verirsek o kadar alırız karşılığını ama ona yaptığımız ihanetin bedelini de ağır öderiz hepimiz. Bu gün olduğu gibi. Çünkü hor kullanılan ve küçüm senen her şey gibi toprak da isyan eder kendisine yapılan zulmu. Bu gün olanlar da bunun en büyük kanıtı değil mi?
Yine muhteşem bir şiirdi okuduğum sevgili şairim. Kutluyorum kaleminizi ve svegiler yüreğinize
Ya arkadaşım böyle etkili bir dil de ile şiir yazmayı nasıl başarıyorsunuz ? hayran kalmamak elde değil inanın. Yüreğiniz hep böyle sevgiye çalsın bütün renklerde... Selamlar değerli yüreğinize...
BAHAR YAGMUR VE ICIMIZI CIVIL CIVIL EDER O ISIK SICAKLIGI ILE YASATIR BIZE BAZEN GUZELLIKLERI,ICIMIZ ICIMIZE SIGMAZ, BAZEN HUZUNLER DIR BIZI KARALARA BAGLAR,AMA HEP KISIN MAHMURLUGUNU UZERIMIZDEN ATTIGIMIZ BAHARDIR BIZI CANLANDIRIAN CIVIL CIVIL HALE GETIRIR.YAGMURLAR ASKLAR SIIRLERE GUZEL YANSIR ASKIMIZI ANLATIR BAHAR KOKUSU CICEKLIGINDE MUTLULUGU YASATIR BIZE HER ZAMAN.DILERIM HIC KIMSEYE ACI ,HUZUN YASATMASIN MUTLULUKLARIN HER ZAMAN DAIM OLMASINI BAHARIN GUZELLIGI VE MUTLULUGU ILE ASKLARI DA DOYASIYA YASARSINIZ .HERKESIN GONLUNCE OLSUN,SAGLIK VE MUTLULUKLA,TAM PUAN .COK GUZELDIR.RUHUMUZU OKSAYAN BAHA KOKUSU VE CANLILIGINDA YASAYIN HER ZAMAN SEVGIYLE.ASKLA KALIN.+5 PUAN
sevgili arkadaşım öyle bir yürekki fırtınalar koparıyor, yıldırımlar çakıyor ama. suyun üzerinde aheste aheste yüzen kuğuyu bile ürkütmüyor. asil yüreğine,mükemmel şiirine ve seçmiş olduğun harika resim için çok teşekkürler. resme bakarak şiirini okurken o manzaraya attım kendimi, yaktım sigaramı ve iki bardak çay içmiş kadar oldum. sağol var ol. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
yürek dopdolu......kalem elinde ....beyaz sayfa önünde....sadece gezdirip duruyor....işte bir güzellik işte bir muhteşemlik....hece ....serberst....farketmez.....tebrikler şair saygılarım daimdir.
Ağlarını çoktan topladı aşk kısırlığına sitemle Şimdi kızıl ufukların bağrına dayanır gözlerim Ağlarını toplayana ağlamamaya yeminle...
Son şiirleri serbest olmaya başladı ki bu alanda da ne kadar güçlü olduğunun bir delilidir.Doğru yoldasın arkadaşım.Her türü dene diyeceğim ama sen deneme aşamasını çoktan aşmışsın.Kutluyorum arkadaşım.
...............
ağlarını toplatırlar umutsuzca bir şekilde işte
her defasında yeminle
her defasında bin bir sözle
asla geri dönmemecesine
asla bir damla yaş düşürmemecesine
deriz yüreğimize
ama anlamaz oda ne yapsın
sevginin asıl adı sadakat se
sadıktır,
hem sevdasına
hem her seferinde
yitik umutlarla
topladığı ağlarına
.....................
gerçek anlamda şiir okuma hazzına ulaştığım
nadir sayfalardan bu sayfa
ve her gelişimde
ayrı bir hüzün
ayrı bir iç çekişim olur
aldığım keyif
şöyle dilimde bambaşka bir lezzet bırakır
ve zor olur kendime dönüşüm
....................
öpüyorum yüreğini değerli şairem
.....................