(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON DEFA GÖRSEYDİM NE OLUR SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON DEFA GÖRSEYDİM NE OLUR SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ucu yırtık bir rsime bile razı yaralı, özlemle dolu yürekler... Nasıl da sevdiğini bekler hep umutsuzca bu kalpler... Bir selam etse durulacak oysa tüm felaketler... Seven gönül ne de yücedir oysa, hep karşılıksız bekler...
Yüeğinize sağlık hocam, sanki benim hislerime tercüman olmuşsunuz bu şiirinizle...
gün gelir son bir kez göreyim yeter denir.aslında istenen bu değildir ama razı gelmek zorunda kalırız.o son görüştür bizi hayata bağlayan ve mazimize hatıra olarak gömdüğümüz..yüreğinize sağlık.çok beğendim.tebrikler ve selamlar
...son defa görmek mi??? Öyleyse görmemek daha iyi değil mi? Son olduğunu bilerek görmek acıların büyüğünü yaşatmaz mı ...güzel heceydi..tebrikler değerli şair...
Nasıl da sevdiğini bekler hep umutsuzca bu kalpler...
Bir selam etse durulacak oysa tüm felaketler...
Seven gönül ne de yücedir oysa, hep karşılıksız bekler...
Yüeğinize sağlık hocam, sanki benim hislerime tercüman olmuşsunuz bu şiirinizle...