(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bahar geldi artık konmalıyım mimoza kokan yanlarına......yürek coşmuşken hazır, bence de konmalısın şair... bir arı misali sevgi yudumla çiçeğinin taç yapraklarından....
özgürlüğü sevgiyle müjdeleyen yamaçlarına çobanı olmalıyım nefes alış verişlerinin..... hatta nefes bile olursun baharda ... onun yerine nefes alırsın... onu alırsın her nefesinde de vermeye korkarsın nefesini.... bahar geldi böyle olursun....
bahar geldi vakit kaybetmeden güneş yaz mevsimini çağırmadan sana doğru kanatlanmalıyım........ güneşte yanmaya da razıdır seven... çöle dönmeye de beden... bahar da açan çiçeklere konan kelebeklerden uzundur sevdaların ömrü... ne yaz sıcağı kavurur ne de kış ayazları dondurur bu yürekleri....
sana yeni şiirler mis imzalı yeni çiçekler yeni hisler getirmeliyim nisan yağmurlarına gebeli yüreğimle........her bahar yeni sevdlar demektir ya da yenilenmiş sevdalar.... her bahar yenilenir yürekler yeniden sever yeniden büyütür sevdalarını .... nisan yağmurlarıyla filiz verir yeşillenir...
bahar geldi ve seni içme zamanı şimdi......su gibi mi içmeli bilmem ki kana kana yoksa mey gibi mi yana yana .... ama içmeli....yüreğin yangını nasıl sçner yoksa değil mi şair?
şimdi badem ağaçları üstünde senle aşka uzanma vakti şimdi gök mavi yer yeşil ikliminde senle bir bütüne varma akti ......bademler bile aşka gelir çiçek çiçek gülümserse bahara şairin aşka gelmemsi ne mümkün... çimenleri halı yapar sevdasının ayakları altına mavi göğü şemsiye....
duru anlatımınıza hayran olmamak elde değil... gönülden tbrkler saygılarımla...
fusfukara tarafından 4/5/2010 11:41:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her bahar yeni bir şair yaratır Yeşeren otlardan tutta yuvaya dönen kuşlara kadar her şey sanki aşık ol ve şiir yaz der Sanki canlanan tabiatla birlikte duygular da canlanır Aşk her mevsim güzel olsa da bahar ona başka yakışır Tebrikler şair saygıyla
şimdi badem ağaçları üstünde senle aşka uzanma vakti şimdi gök mavi yer yeşil ikliminde senle bir bütüne varma akti
Baharın gelişi ile aşkın zirve yaptığı duyguların depreştiği an harika duygu atmosferi oluşan dizelerinizi beğeniyle okudum gönlünüze sağlık saygılarımla.
bahar geldi yaz gelmeden seni büyütmeliyim birlikte olgunlaşmalıyız ki başaklar sararmadan rüzgarlar esmeden korunaklı yerler bulabilelim kendimize bahar yaşamak gülüm bahar yeniden başlamak bahar tutunmak hissettmek adanmak demek ben yaşamaka için kendimi bahara adamağa hazırım gülüm... eh meselci... yine vurdun kaleminle yaralı yüreğimi bahar gülleriyle sevgimdesin sen.
Baharın şiirini yazmışsın, filmini de yönetirsin bence.. Olağanüstü bir hayal gücün, akıcı anlatımın ve betimlemen var. Sende var olan cevherin başka alanlara da imza atması gerekiyor bence tek edebiyat defterine sığmıyorsun çünkü. Yolun açık olsun. Çok beğendim. Saygılarımla...
dışarısı günlük güneşlik
yüreğim şubat ayazı
ne farkeder değilmi...?