Farzet; uydun koca gün Kurân’a âyet âyet, Oldu da, eylemedin kul hakkına riâyet. Göz kapatıp da şayet yersen bir an zerrecik, Aç bak ki gümbürtüye gitmiş onca ibâdet!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜMBÜRTÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜMBÜRTÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin Göz kapatıpta yiyeceğiniz halt,size çok normal gelmesi Kur'an ayetlerine uyanlarında yiyeceğini göstermez Gümbürtüye giden bir şey yok,yalnız sizin bu söyleminiz kuru gürültüden başka bir şey değil... Allah'ın bağışlayıcı,tevbeleri kabul eden( tevvab) olduğundan bihabersiniz sanırım.. Ayrıca kul hakkına girmemek,Kur'an'ın emrinden ziyade,insanlığın gereği değil mi? Siz bu zihniyetle ibadet edenleri mi eleştiriyorsunuz,Kur'an'ı mı,yoksa Islamı mı? Bence kendinizi eleştirin,böyle zırvalıklarla milleti tahrik etmeyin!
Kul hakkından da ziyade olanıdır GIYBET Hele ki herşeyin başı, babası ZAN' dır elbet Kurtul Kul hakkından ey Kıtmir! Etme eziyet Hoş gör insanları; dua buyur , buyur sen de ETTTTTT......
Düşün, Anla ve Ağla tarafından 4/2/2010 11:17:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gümbürtüye giden bir şey yok,yalnız sizin bu söyleminiz kuru gürültüden başka bir şey değil...
Allah'ın bağışlayıcı,tevbeleri kabul eden( tevvab) olduğundan bihabersiniz sanırım..
Ayrıca kul hakkına girmemek,Kur'an'ın emrinden ziyade,insanlığın gereği değil mi?
Siz bu zihniyetle ibadet edenleri mi eleştiriyorsunuz,Kur'an'ı mı,yoksa Islamı mı?
Bence kendinizi eleştirin,böyle zırvalıklarla milleti tahrik etmeyin!