Eski korkuları süsleyip insan içine çıkarmak Dikenli teller üzerinde yürümenin dayanılmaz hafifliği Topuklarımda kanlar, acılar, geçmiş.. Yarınlar temizlensin diye geçmişten intikam
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıp şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıp şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir önceki şiirin beyaz ile bu arasında kıyaslama yapmam. yarını temizlemek adına geçmişin geçmişine atlamak fena değil ama özniteliği varsıl olana ilintilemede çalışman otantiklik çıtasında takılır. iyi şiir kötü şiir sizde nedir? ne değildir bilmem. lakin şiirin bizi yeni bir şeyler yapmaya çağırdığını, ayak basılmamış bir toprakla yüzleşmeye götürdüğünü bilirim.
cıks.
bir önceki şiirin beyaz ile bu arasında kıyaslama yapmam.
yarını temizlemek adına geçmişin geçmişine atlamak fena değil
ama özniteliği varsıl olana ilintilemede çalışman otantiklik çıtasında takılır.
iyi şiir kötü şiir sizde nedir? ne değildir bilmem.
lakin şiirin bizi yeni bir şeyler yapmaya çağırdığını, ayak basılmamış bir toprakla yüzleşmeye götürdüğünü bilirim.
velhasıl velkelam