(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu çok güzel ve özel yoruma ,binlerce teşekkür ederim.Mutluluk duygusunu yaşamak herkesin hakkı,biraz da insanın kendi elinde,dünyaya bakış açısıyla ilgili...
serapertence[lle sohbet] ------------------------------------------------------------------------------- Mutluluk da, mutsuzluk da, insanların rızaları ile keşfedilip yaşayabilecekleri bir duygudur. İnsan vardır; karun kadar zengindir, olğanüstü olan her imkana sahiptir, fakat tatminsizdir,anlaşılması güç bir aç gözlülük içindedir. Ne dünyanın en güzel nimetleri, ne de en büyük şan ve şöhretlerden, en çılgın aşk ve sevgilerden, kısacası çılgınca yaşamların hiç birinden tatmin olmaz, doyuma ulaşamaz. Böylesi ruh haletine sahip insanların hiç bir durumda mutlu olmaları mümkün değildir. İnsan vardır: Rüzgarın esişinden, bir kuzunun melemesinden, bir çiçeğin açılışından ve renginden,iki sevgili insanın sarmaş dolaş gezişlerinden, güneşin doğuşundan ve batışından, bir düşkünü elinden tuatark karşı yakaya geçirmekden, aç bir hayvanı doyurmaktan, kendine bir pay çıkararak zevk alan, bu fiil ve eğlemelere sevgi ile yaklaşan, kısacası yaptığı her işi severek yapan, YÜREĞİNDE SEVGİ UNSURU TAŞIYAN HER İNSAN, HER CANLI MUTLUDUR. Mutluluğun iksiri ve tılsımı sevgidir. Sevmek sırrını keşfeden insan, büyük çoğunlukla uzun ve mutlu yaşar, görünür - görünmez pek çok kötülük ve olumsuzluklardan azade olur. Koşulsuz ve karşılıksız seven insanları kuşkusuz ALLAH da çok sever ve onları korur. Çoğunlukla biz bu mucizevi akışların farkında bile olmayız. ÇÜNKÜ: SEVGİ İNSANLARI HİÇ KİMSEYE, HİÇ BİRŞEYE KÖTÜLÜK EDEMEZLER, KARARLI, KANAATKAR, HAKKINA RAZI OLAN DÜZEYLİ İNSANLARDIR SEVGİ İNSANLARI. BU NEDENLE DE SEVGİ VE ANLAYIŞLARIN EN YÜCESİNE, MUTLULUKLARIN EN FAZLASINA LAYIKTIRLAR.
İşte böyle anladım ben güzel şiirinizi Sayın Ertence, bunları düşündürdü bana. Saygı selam ve esenlik dileklerimle kutluyorum tam puanımla sizi. Kemal Polat
kempol tarafından 4/1/2010 2:30:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
SAYIN Polat,GÜZEL ÖTESİ YORUMUNUZLA GENE BENİM KALBİMİ OKUDUNUZ. Ne güzel düşünüyor güzel yüreğiniz,beni tarif ettiğinizi biliyormusunuz.Bunu yalnız size yazabilirim çünkü siz bunu anlarsınız.Ben iki köpekle bir kuşla ve bir tekir kedi ile yılları paylaştım.Onlar benim çocuklarımdı.Sokakta baktıklarımın ise sayısı belli değil.Yazlıkta her sene yolumu bekleyenler var,yaz gelsin diye hemde aynı hayvanlar biliyormusunuz?Ya çiçekler hem evimde hem bahçemde,ya mehtap,ya güneş ve bulutlar,onları fotoğraflara hapsediyorum.Maddi manevi arkadaşlarımın ve akrabalarımın yanındayım.Ben buyum işte.Kızım bana diyor ki annecim sen ne çok şeyi seviyorsun,bu kadar sevgi seni yormuyor mu?böyle işte.siz bende ki beni gördünüz.Çok teşekkür ediyorum,size ve yüreğinizin güzelliğine saygılarımla....
Kim uçmaz mutluluktan gözden kaybolan siz değil aslında çevreniz.Kanatlandı mı insan bir ker göz mü görür? Sadece gönlündeki hakimdir herşeye.Yüreğin var olsun arkadaşım.