(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizim köy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizim köy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir köy aşığı oarak okudum şiirinizi köy olsunda hangi köy olursa olsun sevemedim şehirleri nedense. Tebrik ediyorum Saygılarımı selamlarımı sunuyorum.
Köyde büyümüş birisi olarak anlattığınız güzelliklerle benim de gözümde köyüm canlandı.Tarif ettiğiniz güzellikler gerçekten görülmeye değerdi.En kalbi saygılarımla...
GITMEYEN NAMEERTTIR ADRESINI VER GIDELIM BEN COK SEVERIM O ANLATTIGIN YERLERI ORDA BIR KOY VAR UZAKTA O KOY BIZIM KOYUMUZDUR DER GIDERIM VALLAHI. COK GUZEL ANLATMISSIN GORMUS KADAR OLDUM SEVGILERIM SENINLE
Bizim köy güzeldir görsen seversin, Meyveler bir çıksa, güzelmiş dersin, Sular hep çağlar’ da, sesin dinlersin, Elma armut çıksın, dostum gidelim.
Yeşildir bizim köy, çoktur ormanı, Bekler sabah akşam, köyün kızanı, Hele bir çoban var, herkes hayranı, Saz kaval çalsın da biz dinleyelim.
Çoktur güzel kızlar, sanırsın ceylan, At besler ahırda, hepsi küheylan, Bir görsen binerken, sanki kör oğlan, Yamandır bizim kızlar gidip görelim.
Yüksel Şanlı er SAĞ OLASİN GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİN KUTLARIM SİZİN KÖYÜN BAHÇA BARİ BİZİM KÖYÜN PEYNIR YAĞI TÜRKIYEMİN HER YORESİ GÜZELDİR ELLERIN VAR OLSUN ŞAHANE ŞİİYİR İYİ DİLE GETİRMİŞSİN ŞEN VE ESEN KALIN ŞİİYİRİLE KALIN
Bizim köy güzeldir görsen seversin, Meyveler bir çıksa, güzelmiş dersin, Sular hep çağlar’ da, sesin dinlersin, Elma armut çıksın, dostum gidelim.
Yeşildir bizim köy, çoktur ormanı, Bekler sabah akşam, köyün kızanı, Hele bir çoban var, herkes hayranı, Saz kaval çalsın da biz dinleyelim.
Köye özlem,sılata özlem.Tarfi imkansızdır.Özellikle gurbette.Tertemiz havasıyla,suyuyla,doğal bitkileriyle,sakinliğiyle ,şehir yaşamından uzaklaşmayı istiyor insan zaman zaman.Tebrik ederim değerli şair.Yine çok güzel ve çok özel bir eser okudum güçlü kaleminizden.Saygılarımla efendim..
Kaç yıl oldu köyüm gözümde tüter Gülünde bülbülü aşk ile öter Şu sıla hasreti ölümden beter Toplanıpta hep birlikte gidelim -------------------Çok güzeldi yazan yüreğiniz dert görmesin