(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
olmak vardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
olmak vardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıkı bir şiirdi her yönüyle.Gerek özenli kelime seçimleri gerekse duygunun baştan sona aynı ahenkte ritmiyle mükemmeldi sevgili arkadaşım candan kutlarım gönül emeğini. Sevgi ve saygılarımla.
ne çok söyleyecek rankli sözlerimiz ne çok esecek rüzgarlarımız var yaşamak sadece bizim oynadığımız sahnelerden ibaret bir oyun değil ki bu büyük prodüksiyonda hem oynayıp rolünü hakkıyla hem de geçip koltuklara seyrede bilmek var.
sevgili arkadaşım isteklerimiz, beklentilerimiz çok mu ? yada ağırmı geliyor ? her nedense olmak istediğimiz noktaya bir türlü ulaşamıyoruz. acaba bir gün, inşallah diye diye güzel günlerimizi hep ziyan ediyoruz, tabiki kendimizide. kısa ama öz şiirinde, tamamıyle keşkelerin hüznü hakim. ne diyelim umarım bir gün olmak istediğin yerde olursun, unutmaki gönüllerimizdeki yerin sabit.şiirine resim çok şeyler katıyor seçiminden dolayı kutlarım. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Hikmet Özkul tarafından 3/28/2010 11:44:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sıkı bir şiirdi her yönüyle.Gerek özenli kelime seçimleri gerekse duygunun baştan sona aynı ahenkte ritmiyle mükemmeldi sevgili arkadaşım candan kutlarım gönül emeğini.
Sevgi ve saygılarımla.