(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Maya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Maya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
açmaya durmuşlardı kanatları koparıldı derin yar yaraları denizleri yaktı
Harika bir şiir okudum. Sabah sabah denize baktım, ah ne çok yara vardı, sessiz...Kimse görmeden okşadım onları, mavileşsinler diye. Görenler deli mi ne dedi, desinler dedim. Güzel şiirinizi kutlarım. saygılar.
sevgili arkadaşım mayadeyince aklıma nasrettin hoca geldi. nasrettin hoca içmeyi sever ama kaçak içiyor,yine bir gün küçük rakısını almış,yanındada küçük bir kese yoğurdu ile göl kenarına gitmiş her zamankiçtiği yere. yalınız tam içmeye yeni başlamışken bir bakıyor köylüsü göl kenarından hocanın yanına doğru geliyor. tabi bizim ki adı üstünde nasrettin hoca hemen rakıyı saklıyor yoğurduda kaşıkla yavaş yavaş göle döküyor. bunu gören köylü hocam ne yapıyorsun dediğinde hoca gayet ciddi bir şekilde göle maya çalıyorum diyor. evet her tarafa maya çalalım, her tarafa sevgi aşılayalım ama gerçekten şaşmamak koşuluyla.seven duyarlı yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
huzur veriyor eskilerin şairlerini not düşen bilgelerini çağrıştırdı bana onlardan kalan solukla ayakta duruyor sevgi aşkın tadı hevesten öteye gitti mi , yürek yürekliğini ,insan insanlığını biliyor mayanız şair dost bir tek yüreğe bile çalabilse sevginizin bir kırıntısını yetmez mi ? ah aşk sen nelere kadirsin bir kaşık maya ile dolanıp durursun cihanı kiminin gönlüne çalarsın kiminin de olmadı gözüne sokarsın kaşığın sağını.
yüreğinize sağlık harika bir anlatım ile tema şahlanmış. varolunuz.
bütün denizlere ve nehirlere çalınsa bu mayadan her yan ve yön sevgi olsa kötülükler bilinmese ve sevgi çiçeklerine sevimli serçeler konabilse... ah keşke sevgili dostum... biz çiçekleri sevdiğimiz için koparmıyor,gülleri sevdiğimize sunmak için öldürmüyormuyuz sen kısa kısa yaz böyle derin manalarıyla yormayan düşüncelerle ben böyle içinde huzura varayım dizelerinin.... sevgilerle can...
kanatları koparıldı
derin yar yaraları
denizleri yaktı
Harika bir şiir okudum. Sabah sabah denize baktım, ah ne çok yara vardı, sessiz...Kimse görmeden okşadım onları, mavileşsinler diye. Görenler deli mi ne dedi, desinler dedim. Güzel şiirinizi kutlarım. saygılar.