Aman, Denizliden, İstanbul a giderken of, of. Oğlan, oğlan sordun mu? Otobüsün rotasını sordun mu? Denizli terminalin den bilet alırken of, of. Oğlan, oğlan sordun mu? Otobüsün rotasını sordun mu?
Metrodan inmem diyor, otobüse binmem diyor. Otobüsleri seçerken, o firmaya binmem diyor. O firmaya binip de, yolda yorulmam diyor. Oğlan, oğlan sordun mu? Otobüsün rotasını sordun mu?
Söyler hanım, ben bu yoldan ölürüm. İstanbul a varmadan da, iner yürürüm. Otogar, terminal yolda çürürüm. Oğlan, oğlan sordun mu? Otobüsün rotasını sordun mu?
Yıl 1999 Denizli Otogarında İstanbul’a bilet aldım otobüs İzmir istikametine hareket etti ve Muavine sordum bu otobüs İstanbul a gider mi dedim. O da gider abi önce izmir e sonra manisa üzeri istanbul a gider dedi. Otobüs sanki şehirler arası bir otobüs değil de Belediye otobüsü gibi durup kalkıyor ve hatta yolda bekliyen yolculara da durup gidecekleri yeri soruyor. Öyle oldu ki yolculuktan bıktım ve İstanbu la saat 09 da varacak olan otobüs ancak Bursa Orhan gaziye gelebildi ve ben orda indim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
–OTOBÜS YOLCOLUĞU– şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
–OTOBÜS YOLCOLUĞU– şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel şiirinizi kutlarım saygılarımla