Hadi gece aç gözlerini aç ve gör Kaç örtüsüz döşek serdin zavallı bedenlere Gör ve ürper kaçıncı ayaklarda sallanan uykunun idamında düşler Kimler zil çalan yalnızlıkla düşüyor damla damla Siyah sürmeli ağıtları çığırıyor kaç yürek Annenin göğsünde aranıyor kaç yürek ısısı
Hadi aç kulaklarını gece aç ta duy sessiz sandığın sükuneti Nasıldır karanlığın haykırışı Uzaktan sessiz seslice yaklaşır Kocaman bir çizik atar ses siyaha ağıtlar boyanır Babanın sırtında annenin koynundan çıkar hayatın gecesi Heceler dillenir gece aç kulaklarını ve dinle nasıldır Sızmış zil zurna yürekler kaldırır yerden yinede gururları Siyaha kızıl kelimeler pelte cümleler sığınır duy gece
Hadi gece aç ellerini sar koynuna bitmez tükenmez girdaplar Bunca keşmekeşine az gri boya yaşamın dipsiz kuytularını Onca evsiz fukara yüreklere aç gece kucağını Anne kokusu sür estirdiğin meltemine bolca Poyrazınla az baba heybeti okşa gece Sırtını sıvazla ellerinle acıyan yüreklerin Hadi gece bunca ihtiyacı olana düş Ak yavaşça hüzünlenirken guruptan tana…
ışıklar söner yavaş yavaş karanlıktır evlerin duvarlarında aynalar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Poyrazınla az baba heybeti okşa gece Sırtını sıvazla ellerinle acıyan yüreklerin Hadi gece bunca ihtiyacı olana düş Ak yavaşça hüzünlenirken guruptan tana…
hep tanlar üzerimize doğuyor ya... yüreğine sağlık
Hadi gece aç ellerini sar koynuna bitmez tükenmez girdaplar Bunca keşmekeşine az gri boya yaşamın dipsiz kuytularını Onca evsiz fukara yüreklere aç gece kucağını Anne kokusu sür estirdiğin meltemine bolca Poyrazınla az baba heybeti okşa gece Sırtını sıvazla ellerinle acıyan yüreklerin Hadi gece bunca ihtiyacı olana düş Ak yavaşça hüzünlenirken guruptan tana…
gecenin gülümseyen yüzü ne güzel yakalanmış dizelerinize.
Bu muhteşem dizeleri buyük bir beğeniyle okudum duygu yüklü geminin güvertesinde üşümüş hissettim kendimi gecemmi çok karanlıktı yoksa gözyaşlarımmı geceyı karanlık yapan sevgili sahra dizelere yüreğinden dökülen incileri topladım payıma düşenini aldım arkadaşım..gerçekten çok çok güzeldi. tebrklerim her zaman kınden daha çokça yüreğine sağlık . sevgiler bıraktım geceyı aydınlatsın diye . kalemin dert görmesin ....şiirli gün ve geceler.
gece bazen yorgandır kuytuda, bazen firariye perde bazen de dinginliktir karmaşanın tam ortasında kim bilebilir ki gecenin gizemini yüreğinize sağlık efendim.
Hadi gece aç ellerini sar koynuna bitmez tükenmez girdaplar Bunca keşmekeşine az gri boya yaşamın dipsiz kuytularını Onca evsiz fukara yüreklere aç gece kucağını Anne kokusu sür estirdiğin meltemine bolca Poyrazınla az baba heybeti okşa gece Sırtını sıvazla ellerinle acıyan yüreklerin Hadi gece bunca ihtiyacı olana düş Ak yavaşça hüzünlenirken guruptan tana…
Geceler soğuk ve ayaz,üşür duygular ,eser rüzgarlar gönüllerde. DUYGU SELİYDİ DİZELER ,BEĞENİYLE OKUDUM ARKADAŞIM KUTLARIM SELAMLAR.
Sırtını sıvazla ellerinle acıyan yüreklerin
Hadi gece bunca ihtiyacı olana düş
Ak yavaşça hüzünlenirken guruptan tana…
hep tanlar üzerimize doğuyor ya... yüreğine sağlık