(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yastık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yastık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kadın Bir erkek İki yastık, Yek vücut, Aşktık...
Şiir kırgınlık kokuyor olsa da, asıl sevdalar kırılmaz birbirine... Nesneler sadece hayatın içinde geçici değerler taşırlar asıl olan yürekte solmasın aşina kokular.
Belki rüyalarındır bu taze açmış güller, Bu yumuşak aydınlık dalların tepesinde, Bitmeyen aşk türküsü kumruların sesinde, Rüyası ömrümüzün çünkü eşyaya siner.
Ahmet Hamdi Tampınar. "Her şey yerli yerinde" adlı şiirinden bir bölüm.
İçten duygulu dizeler, tebrikler. Sevgi ve şiirle kal ...
uçuyor kokusu hayatın karanlıklarda el yordamı ile yaptığımız tahtadan oyma tanrılara inandıkça biz. halüsyonlarınızdaki tadı falcıların nazar boncuğu ile dağıttığı hiç bir muştuyla değiştirmiyorum ben acı kokan şiirlerinizin bir ucunda yakalayınca umudu seviniyor gönlüm.
Biz/ken tek kalmayı, tek/liğin yalnızlığındaki hüznünü anlatan çok samimi, gerçekci dizelerdi.. Kapatınca gözlerinizi uyuyun siz de şairimiz:)) Uyuyunca ne koku ne yaşanmışlıklar gelmez aklınıza:)) Hoştu, keyifliydi, sorgulayandı gene..