(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sunu… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sunu… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
firavun adlı şiirimde benzer konuyu işlemiştim kadın kızıldenizdir musa yanımız geçer karşıya çünkü asası var adamın ama firavun tarafımız boğulur içinde
günah bilincini günahtan başka hiçbir sabun temizleyemez insan idrakinden veya başka bir deyimle olmadan olgun olamayız
Dizeler derin felsefenin iziyle gelse de mitolojik bir tat da bırakmaktadır okurda. Şiir kazanılan sevginin farklı bir ifadesini sunmuş anlatımında. Günahla arınmak her ne kadar kafa karıştırıcı gözükse de çok ince bir ima vardır görebilene.
Şiirinizi okudum ve çok beğendim,Yürekten çağlayan nameler ancak bu kadar yansıtılabilir bir esere,İlmek ilmek işlenmiş, Her kıtası bir oyanın parçaları gibi motif motif işlenerek,bir bütünlük kazanmış.O yüreğinizdeki ilham her zaman daim olsun değerli dost,Kaleminizdeki mürekkep hiç tükenmesin,Yüreğiniz sağlık ve huzurlu,kaleminiz daim,Kucağınız kırmızı güllerle dolsun.
GÜNAHSA AŞKTA MI GÜNAH TANRI SUNDUYSA O ZAMANDA MI GÜNAH KAFAM KARIŞTI BEN Mİ GÜNAHKARIM TANRI NIN YANINDAN GELDİĞİNE YEMİN EDECEĞİM TANRIÇA MI GÜNAHKAR ?
ŞİİRDİ. HARİKAYDI ÜSTAD EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK....
e o zaman bende deliyimki günahına rağmen sarılıyorum aşka Ahmet Altan ın bir lafı vardır:; bütün dünya birine deli diyorsa o da güler bütün dünyanın aptallarına.... ben kurban vermiyeceğim artık... bir rüya gördüm.
ol demek vardı şimdi
hani Tanrıya sığınıp
arınmak değil mi insanı insan kılan..