Edebi efendiliğin eş değeri sus, pus Hormon enjekte ediliyor, ot yine sus, pus Kör, sağır ve dilsiz olmuş, et yığını kalpler Korku dağları sarmış, titriyor koca Alp’ ler.
Ne olur, kötü söz söyletme, toprak atana Din ile dindar, malzeme olmuş kör şeytana Kara kaplı defter, dolaşıyor elden ele Bilimsel düşünceler, kapılmış azgın sele.
Tiyatroda ayak oyunları sahne almış Bütün seyirciler, tatlı hülyalara dalmış Baskın baştan basanındır, diyor hırsız yavuz Baksana, mikrop ile dolup taşıyor havuz.
Üçgenler daire olmuş, tam yuvarlak şekil Yaylar hedefe kilitlenmiş, önünden çekil Yatlar, katlar, peşkeş çekiliyor rüşvet diye Yörüngeden sapmış fizik, bu sessizlik niye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Sessizlik Niye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Sessizlik Niye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın üstadım selim bey bu sessizlik tabiki niye herkeş bir arayış içinde olmuş bu asrın ve milletin insanları ne yapacağı bellisiz onun içinde çok çok dikat edelim halkımıza elimizden geldiği kadar aydın olmaya ve dürüst olmaya çalışalım yazan kalemin daim yüreğinde var olsun saygılarımla.zeki tunç.
Üçgenler daire olmuş, tam yuvarlak şekil Yaylar hedefe kilitlenmiş, önünden çekil Yatlar, katlar, peşkeş çekiliyor rüşvet diye Yörüngeden sapmış fizik, bu sessizlik niye **************************************************
Sosyal yaramız, alın karamız... Tespitleriniz harika... Dile getirmeniz, duyarlılığınız için teşekkürler...
Üçgenler daire olmuş, tam yuvarlak şekil Yaylar hedefe kilitlenmiş, önünden çekil Yatlar, katlar, peşkeş çekiliyor rüşvet diye Yörüngeden sapmış fizik, bu sessizlik niye.
Duyarlı gönlünüzün sesi dizelere çok güzel aktarılmış. Beğenerek okudum.Kutlarım.