(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NASIL ANLATILABİLİR O NEBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NASIL ANLATILABİLİR O NEBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni anlatmak kolay mı? Şuurlu bütün yaratılanlar her an seni anar, Her geçen gün katlanan dualar; Senin nuruna nur katar.
Senin derecen sabit kalmaz yerinde, Sayının bittiği yerlerden bile öte, Hiçbir şuurlu izah edemez dereceni; Tek Allah bilir senin o kudretli mevkiini.
Şükür sayende yarattı Rabbim bizi, İsyan edilir mi hiçbir derde, Sebebim, varlığım sensin biliyorum, O yüzdendir ki; âlemde en çok seni seviyorum
Mükemmel bir şiir denizler mürekkep olsa o yüce sultanı tam olarak anlatamaz.Yüce ALLÂH Şefaatine nail eylesin tüm kardeşlerimizi onu hakkıyla anlayanlardan eylesin,Eşsiz insanı Rahmetle anıyoruz.selam ve dua ile kutluyorum güzel şiirinizi,saygılarımla..
Şuurlu bütün yaratılanlar her an seni anar,
Her geçen gün katlanan dualar;
Senin nuruna nur katar.
Senin derecen sabit kalmaz yerinde,
Sayının bittiği yerlerden bile öte,
Hiçbir şuurlu izah edemez dereceni;
Tek Allah bilir senin o kudretli mevkiini.
Şükür sayende yarattı Rabbim bizi,
İsyan edilir mi hiçbir derde,
Sebebim, varlığım sensin biliyorum,
O yüzdendir ki; âlemde en çok seni seviyorum
Mükemmel bir şiir denizler mürekkep olsa o yüce sultanı tam olarak anlatamaz.Yüce ALLÂH Şefaatine nail eylesin tüm kardeşlerimizi onu hakkıyla anlayanlardan eylesin,Eşsiz insanı Rahmetle anıyoruz.selam ve dua ile kutluyorum güzel şiirinizi,saygılarımla..