Yıllar önce ; Bir bez bebeğim vardı benim,annemin elleriyle yaptığı.. Paramız fazla olmadığı için alamadığımız barbilerim değil.. O bez bebekle mutlu olurdum ben, O bez bebekle yemeklerimi yerdim.. O zaman kıymetliydi elimizde olanlar, Şimdi ki gibi sıradan değil... Bacağı koptuğunda benim de canımın yanmasıydı Ona rağmen ondan vazgeçmemekti.. Yerini sonradan alınan barbilerin,lahana bebeklerin,peluşların almamasıydı İçimdeki masum sevgi... Uyurken yanımda sadece onun olmasıydı Ona sarılmaktı sıkıca...
Yıllar önce, Şimdi ki nesillerin tadamadığı, Benim de son zamanlarda yetiştiğim Bir bez bebeğim vardı benim Hala yerini dolduramadığım....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEZ BEBEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEZ BEBEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bacağı koptuğunda benim de canımın yanmasıydı Ona rağmen ondan vazgeçmemekti.. Yerini sonradan alınan barbilerin,lahana bebeklerin,peluşların almamasıydı İçimdeki masum sevgi... Uyurken yanımda sadece onun olmasıydı Ona sarılmaktı sıkıca..
Çok güzel dizeler okudum sayfanızdan.. Çocukluğumu hatırladım şiirinizle.. Yüreğinize sağlık.. Sevgi ve saygıyla esen kalın...
annelerimizin yaptığı bebklerin yerini hiç bir bebek tutamaz ki... ne lahana ne barbie... çünkü annelerimiz sevgiyle yoğurup veriyordu elimize o bebekleri... tbr ederim ... beni çocukluğuma götürdün zeliha bebeğimi özledim ben de annemin yaptığı:(
çocukluk günlerin özlemini bez bebeğiyle yaptığı duygusal geçimi anlatan samimi güzel duyguları ne güzel akıtmışsınız dizelere merve hanım ben de döndüm çocukluk zamanlarıma.yüreğinize sağlık güzel bir çalımaydı.saygı ve sevgiler varolun.
Ona rağmen ondan vazgeçmemekti..
Yerini sonradan alınan barbilerin,lahana bebeklerin,peluşların almamasıydı
İçimdeki masum sevgi...
Uyurken yanımda sadece onun olmasıydı
Ona sarılmaktı sıkıca..
Çok güzel dizeler okudum sayfanızdan..
Çocukluğumu hatırladım şiirinizle..
Yüreğinize sağlık..
Sevgi ve saygıyla esen kalın...