________________________________________ Bugün bayram Köşedeki sedir boş Keyifle cigarasını tüttüren Gülen gözlerle bakan Babam yoksun…
Yokluğun bugün bedenime Derinden vuruyor Canım babam Şerefli,gururlu,asil,babam İpek,birtek,hanım,kızım diyen Sarılan babamı,arıyorum ben bugün.
Gözlerim doldu boğazım.Düğümlendi Nefes alamıyorum. Yoksun,yoksun,babam Ne çare yoksun Sevgiyle,merhametle sarılan Babam seni arıyorum, bugün Yoksun…
Bu ilk bayramım Yokluğun çok ağır basıyor babam. Saklı saklı gözyaşlarım İçime akıyor babam Bayram gelmiş Bugün bayrammış babam Yoksun ki elini öpeyim…
Kan damlıyor yüreğime Yaralarım sızlar. Anam görmesin beni böyle diye Gizli gizli ağlıyorum.
Hissediyorum babam Bekliyorsun Vefalı kızını bekliyorsun Yarın geleceğim yanına toprağını öpmeye. Bayramını kutlamaya Hasretimi mezarının başında Dindireceğim. Mekanın cennet olsun Rahat uyu canım BABACIĞIM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baba özlemi çekenlerden biri de benim...Satırları okurken,gözlerim yaşlandı...Ama benim gözlerimin yaşlanmasına hakkı yok.Çünkü kızım henüz 12 yaşında kaybetmişken babasını,onun yanında ağlayamıyorum bile babama... Zor...Allah sabrını bizden esirgemesin... Sevgilerimi bırakıyorum
Yaralarım sızlar.
Anam görmesin beni böyle diye
Gizli gizli ağlıyorum
Canım babanıza Allahtan rahmet diliyorum sizede sabır selameti diliyorum .
Tatlım Sevgiler selamlar...