Bu güzel rüya sadece bir kez yaşanırmış Bu fırsatı tepenler çok fena aldanırmış Zamanı geri ister, pişmanlıklar içinde Bir burukluk yaşanır, akan yıllar içinde.
Kapıyı üç kez çalarmış gelen her postacı Birisi çok özeldir, kalp etmeli baş tacı Mektup alınır, yanıtı yazılır gönülden Bir anda tozpembe olur, her bakış gönülden.
Her aşk çok güzel başlar, vaatler sıralanır ak Doruklara taşınır, dağları aşar tak, tak Çiçekler bile konuşmaya başlar aşk ile Âşıklar haykırır mutluluğu, sonu çile.
İlk günler geçer, ayrılık acıları çeker Her gelen gün, yarınlara bir başka dert eker İster iyi, ister kötü, aşk her şeye değer Sıkıca sarıl, sonra deme, pişmanım meğer.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Her Şeye Değer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Her Şeye Değer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk günler geçer, ayrılık acıları çeker Her gelen gün, yarınlara bir başka dert eker İster iyi, ister kötü, aşk her şeye değer Sıkıca sarıl, sonra deme, pişmanım meğer.
Aşka dair güzel dizelerdi şair arkadaşım. Ellerine sağlık. Esen kalınız...
Aşk aşk aşk oldum olası karın ağrısı biraz da gurursuz yapar ama yine de mutlumu mutlu bir çiledir insanın hayatında çünkü aşk herşeye değer dır....tebrikler şair :)
Her aşk çok güzel başlar, vaatler sıralanır ak Doruklara taşınır, dağları aşar tak, tak Çiçekler bile konuşmaya başlar aşk ile Âşıklar haykırır mutluluğu, sonu çile.
bütün aşklar tatlı başlar ama çoğu hüsranla biter... güzel bir şiirdi. kutladım selim bey. selam ve saygılar.
Aşk ile yanıyor yürekte odum
Bu şiirde aşkın tadı hoş geldi
Böyle bir aşka ben başımı kodum
Yine sanat değeri yüksek mısralarla şiiri coşturdun
Bizi de sayfana koşturdun üstad