Eminim -sor- Kurân’ı, mutlak ezbere bilir. -Temizlik imândan- der, beş vakit abdest alır. Nar yer câmi yolunda, kenara atar çöpü. Şimdi git, sor; kirlilik acep nereden gelir?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU NASIL MÜSLÜMANLIK? (5) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU NASIL MÜSLÜMANLIK? (5) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
At çamuru iz kalsın istemişsiniz şiirinizde müslüman kişi temizdir..Unutarak yaptığının hafızlıkla ne ilgisi var başkası yapsa söz olmaz..Rahmetlik babamda hafızdı ama Kuranı hatim etmeden sabahları 1bardak su içmmezdi ..Keşke Allah herkese nasip etse o ezberi ..Kalbinimi yardınız ..Önce sarhoşların kustuklarını temizlesinler onlardan neden yazılmaz yinede dua edilir din kardeşlerimize Rabbim hidayet ver diye selametle..
Lâf olsun diye yazılmış bir dörtlük. Kur'an'ı ezbere bilenlere hâfız derler.Hâfızları böylesi bir şeyle itham etmek kasıt değilse eğer en iyi hâliyle cehalettir. Velev ki içlerinden biri sehven ya da hata ile böyle bir şey yapmış olsun. Bunu tutup hâfızlara ve dine mal etmenin ne anlamı var? Eğer birşeyden başlanacaksa sarhoş kusmuklarından başlanmalı kanımca..
Kur'anı ezbere bilenlerin hafızların böyle bir davranışta bulunacaklarını sanmıyorum.. ayrıca bir müslüman başkasının müslümanlığını sorgulayamaz zannımca.. o zaman da sen nası müslümansın derler adama..