Kadınlar ana veya ana adayı olduklarından dolayı onların kadın olarak cinsiyet farklarından çok analık yönlerine bakılıp, İnsanlık adına ne kadar büyük bir önem arz ettiklerine dikkat edilmesi gerektiğine inanıyorum.
Analık ise sadece çocuk doğmak değil. İnsanlık ailesine insan yetiştirmek gibi hiç bir şeyle mukayese kabul etmeyecek bir vazifeleri olduğunu bilinci içinde yaşanabilir bir dünyaannelik vazifesinin önem ve kutsiyetinin bizzat kadınlar tarafından anlaşılmasına bağlı olduğuna inanıyor, Büyük vazifelerinde başarılar dileklerimle Tüm anaların Kadınlar gününü tebrik ediyor. Anneler günü için yazmış olduğum yazımı da bu vesile ile okurlarımla paylaşıyorum. Anneler Kadınlar gününüz Kutlu olsun diyorum. .
Ana Başa Taç imiş.
Dünyayı ak sütünün ak iklimi ile aydınlatan analar! Her anınız mutlu, Her gününüz kutlu olsun.
Gördük ve eskilerin eskimeyen sözü “Ana başa taç imiş, Her derde ilaç imiş. Bir evlat Pir olsa da anaya muhtaç imiş.” Hakikati dudaklarımızda terennüme başlıyor.
Manevi varlığınıza olan muhtaçlık inkisarı içinde “Ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan ağlar.” Deyip ağyardan yüz çevirip, Bu güne kadar sizi ağlattıklarımıza, İçin için, ağlayarak,
Büyük veli Hace Ahmet Yesevi gibi “Tövbe Yarabbi rah-ı hataya gittiğime, Bilerek ettiğime, bilmeyerek ettiğime.”deyip, Biz evlatlar olarak Size ettiğimiz eza ve çektirdiğimiz cefadan dolayı, Af edici merhametinizi, Bir daha istismar edip, Şu asrın ruhsuz efkarının Bize aşılamış olduğu vefasızlık Ve nankörlüğünün tekrar edeceğini Bile bile,
Bir daha, Bir daha Affımızı önce yüce yaratıcımızdan Sonrada bütün annelerden, Vefasız evlatlar adına diler dileniriz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya Kadınlar Günü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya Kadınlar Günü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir daha, Bir daha Affımızı önce yüce yaratıcımızdan Sonrada bütün annelerden, Vefasız evlatlar adına diler dileniriz.......DOST BİR KUCAK DÜŞÜN TÜM DERTLERİN UNUTULDUĞU, ŞEFKAT IN HİSSEDİLDİĞİ...İÇİMİZİN ILIK ILIK ISINDIĞI...ÖYLE BİR ŞEY İŞTE ANA...GÖZLERİNDEN ÖPÜYOR KUTLUYORUM HARİKASIN...CAN DOST VAR OL SAĞ OL...ESENLİKLER OLSUN...
Bir daha
Affımızı önce yüce yaratıcımızdan
Sonrada bütün annelerden,
Vefasız evlatlar adına diler dileniriz.......DOST BİR KUCAK DÜŞÜN TÜM DERTLERİN UNUTULDUĞU, ŞEFKAT IN HİSSEDİLDİĞİ...İÇİMİZİN ILIK ILIK ISINDIĞI...ÖYLE BİR ŞEY İŞTE ANA...GÖZLERİNDEN ÖPÜYOR KUTLUYORUM HARİKASIN...CAN DOST VAR OL SAĞ OL...ESENLİKLER OLSUN...