(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Veysel Ölmüş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Veysel Ölmüş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni ne çok özledim bir bilsen... Kaç kere aradım tlf. açmadın. Rahatsızdın, sana gelemedim. Bu yüzden suçluyorsun beni ama ben de hiç iyi değilim be Sevtap'ım. Varsa suçum ÇOK ÖZÜR DİLERİM.
Veysel gerçekten ölmüş Sevtap. Ben öldüğünü gecenin 2 sinde , evde tek başıma iken, bir internet sayfasından öğrendim. Dünya yıkıldı başıma derlerdi de hadi canım, derdim. Dünya yıkılmadı dünyam yıkıldı. Kalemim yıkıldı. O günden sonra şiir sustu.
Seni çok merak ediyorum. Nolur eski günlerin hatrına bir arayıver. Sesini duyur. tlf: 0536 563 82 22 Seni kocaman kucaklıyor ve kocaman öpüyorum... Ablan
Ben de sevgili dost Ahmet gibi tarihe baktım hemen sevgili Altınok,başınız sağolsun ve kalanlara sabır dilemekten başka bir şey de gelmiyor elimden ve üstelik böyle anlar konuşmanın yazmanın çok zor olduğu anlar,acınızı paylaşıyorum..Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın diyorum sevgilerimle..
yazdınız. evet... sandığım gibi değilmiş ama yine de bir yakınınız olsa gerek... sandığım tarihle kıyaslayınca, çok farklı ve yeni bir tarih... çünkü bu tür etkilenmeler ancak sıcağı sıcağına olabilir diye düşünüyorum. başınız sağolsun efendim...
ahmetturan tarafından 10/14/2006 10:00:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönüllerde yaşayanlar ölmezler ki;Sadece mekanları değişir.
Canımsın.