Hâre hâre dürülür doruklarda bulutlar Hasret ile kucaklar bakışlar gökyüzünü. Buruk bir beklentiye sâbitlenmiş umutlar Yaşayarak ân be ân ayrılığın hüznünü…
Aydınlığa darılmış gözler ışık aramaz Ağlar âh’ la yürekler, özlemler yokuşunda. Adanmamış hiçbir can hedefine varamaz Buluşurlar sevenler rüzgarın kokuşunda.
Kesif bir hüzün kaplar umutlar limanını Heyecandan duyulmaz bir çıt bile kimseden. Düşleyenler visâlin sevinç dolu ânını Boğulur feryatlara, gelmez ise beklenen!
Bekleyenler hicranlı çelişkiden bayılır Sanki mahşer ânına döner birden manzara. Etrafa yanık kâlp kokuları yayılır Ümidini yitiren girmek ister mezara.
Bekleyen ve gelmeyen; eskimiş resim gibi Acıların çisesi dönüşür sağanağa. Aşınan gönüllerin, görünür yanmış dibi Derdinden bunalanlar muhtaçtır sığınağa.
İnler buruk yürekler sabrın hüzzam telinden Hazin serâp vehmiyle tekrarlanır sahneler… Bestelenen hep hasret türküsü aşk elinden Ayrılık ve hasretle ezilirken sineler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLEYİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLEYİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Etrafa yanık kâlp kokuları yayılır Aşınan gönüllerin, görünür yanmış dibi Çok güzel satırlardı tebrikler. Özellikle bu iki satır beni vurdu. Etrafta öylesine ağır bir yanık kalp kokusu var ki. Bu yoğun dumanın ardında umut kokusu var. Umudu hiç bitmesin yanık kalp taşıyanların. Saygılarımla
Aşınan gönüllerin, görünür yanmış dibi
Çok güzel satırlardı tebrikler. Özellikle bu iki satır beni vurdu. Etrafta öylesine ağır bir yanık kalp kokusu var ki. Bu yoğun dumanın ardında umut kokusu var. Umudu hiç bitmesin yanık kalp taşıyanların. Saygılarımla