Boşalt dolu yerleri, doldur boş eğerleri Şimdi moda, yakıp yıkmak temel değerleri Kahkaha atacaksın, şeytanla yatacaksın Tek adam kalmasın diye, madam katacaksın.
Güzel konuşmanla, bay her önüne geleni Rüzgârla birlikte koş ki, görsünler yeleni Biraz da fiyaka sat, onuruna onur kat Böylece, her önüne geleni edersin mat.
İhtişam istiyorsan, iyi kulak ver bana Tatmadığın hülyaları tattırayım sana Duymak istediklerimi, duymalıyım senden Bu sana çok özel nasihattir, haz al tenden.
Vere, vere verecek; gere, gere gerecek Bütün hünerlerini ortalığa serecek Gelen ağam, giden paşam misali ol asil Tüm sahil bandımız, zaten dolmuş kolibasil.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahil Bandımız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahil Bandımız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazdıklarınızdan haz alıyorum. Medeni cesaretinizle toplumda örnek teşkil ediyorsusnuz.Kaleminiz gibi toplumdaki insanlarımız cesaretli olsa yürekli olsa idi, acaba bu günleri yaşarmıydık? bu durumlara düşermiydk? diye kendimizi sorgulama gereğini uygun görüyorum. KALEMİNİZ DAİM OLSUN. MERSİNLİ SÜLEYMANDAN SEVGİLER SAYGILAR.