(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR GÖZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR GÖZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok mu uzaktasın çıkmıyor sesin, Yoksa bana kalmadı mı hevesin, Sıkışmaz mı oldu göğüs kafesin, Senden hiç bir haber yok bahar gözlüm.
İnan duygularım kalkıyor şaha, Bir gel gör halimi ortada aha, Her akşam derim ki çıkmam sabaha, Senden hiç bir haber yok bahar gözlüm. KOCA KURTSOYLUM DİLİNE SAĞLIK BAHARI ANIMSAMAYA BAŞLADIK .Tüm yılların ve ömrün hep bahar olsun selamlarımla
* * * Yüreğinize sağlık, bahar gibi bir şiirdi, okudukça içim açıldı, baharın kendini hissetirdiği bu günlerde bu şiir çok iyi geldi, sayfanın rengi özlediğimiz yeşil çimenleri anımsattı.. Çok güzeldi hem de çok, gönülden kutlarım Recep Hocam. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde kalınız yaşamda sevdiklerinizle dilerim ...
Üstad bu damardan şiiri okuyupda ,yüreğinde esintiler meydana gelmeyen taş kalpli olmak lazım Şaire yakışır asaletli bir hece şiiri Tebrikler teşekkürler selamlar
sevgiliye çağrılarla süslü bir bahar şiiri..ya da baharın coşkusu ile yazılmış bir aşk ve özlem şiiri..ama harika bir şiir.. kutlarım dost.. sevgim ve saygımla..
ALİ ÇAĞLAYAN tarafından 3/5/2010 12:16:17 PM zamanında düzenlenmiştir.