Bu toplum, düşmüş üç maymunun hain eline Çamura saplanmış, lağım ulaşmış beline İki ucu kokuşmuş değnek, her şekilde pis Beyinler bulanık, zekâlarda oluşmuş sis.
Sistemsizlik sistem olmuş, tüm aydınlar sus pus Gün gelecek, bulamayacak helal yem kuskus Özgürlük değerlenir, ama kaçınca elden Şeytan, temel değerleri yakalamış belden.
Üstatlar sazı almış, çalıyor her makamdan Tüm insanlığa ihanet, düşmüyor yakamdan Bu kadarı fazla der, duyarlı zat nerede Atlar, bu gidişle boğulur azgın derede.
Çanta taşıyarak yükselen, hayır şer bilmez Bu tipler, toplumun akan gözyaşını silmez Leş kargası gibi üşüşür, varsa nevale İş haykırmaya gelince, geçirir havale.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Kadarı Fazla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Kadarı Fazla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çanta taşıyarak yükselen, hayır şer bilmez Bu tipler, toplumun akan gözyaşını silmez Leş kargası gibi üşüşür, varsa nevale İş haykırmaya gelince, geçirir havale.
BAŞA SÜRÜLECEK AKIL KALMAMIŞ MİLLETTE.
USTA YİNE DİYECEĞİNİ DEMİŞSİN LAKİN BU MÜKEMMEL SÖZLERİ ARTIK KİTAP HALİNE GETİRMENİN ZAMANI GELDİ.BENCE ŞİİRLERİNİ NOTERDE TASTİK ETTİRİRSEN İYİ OLUR.ŞU SIRALAR ŞİİR HIRSIZLARI TÜREDİ...