Seni seyrediyorum Nasıl bir yüreksin ki Her dalın dopdolu Nasıl verimkâr bir yüreğin var böyle Söyle Nasıl akar bu lavlar yüreğinden Sanmam ki sen yokluklarda yok olasın Sen Kendinden doğansın.
Sürükleniyorum ardından Notaların dans ediyor etrafımda Yol arkadaşımı arıyorum Arayalım mı birlikte Ya da gel Bir İstanbul şarkısının ezgisinde Dans edelim kendi etrafımızda…
Bu köprü, O köprü, Hadi söyle! Ne olur söyle! Hangisinde bıraktın bana aldığın gülleri? Söyle…
Duyuyor musun çığlığımı, Of çekiyorum delice… Yok muyum ki ben, Bir bak yüreğine… Kolay mı ki atıp gitmek Yürek dolusu özlemi Boğaz’dan, Kolay değil kendinle birlikte Yüreğindeki beni atmak Buz gibi sulara…
Ne satıyorum Ne alıyorum Söylemem ki kimseye. Anlamasın kimse Hissetmesin özümün ağıdını. Her damla gözyaşında Şavkı vardır adının…
Yakamoz vaktindeyim ey yarenim Bakarım sessizce sulara…
Derinden bir keman sesi gelmekte… Omuzlarımı ısıtmıyor saçlarım.
Git demek Sevgi yürekte ağ olmuşken İmkansızdır… Ver elini Yağan yağmur mu Gözyaşın mı ıslattı ellerini? Neden ısıtmaz ki ruhunu Ne ana sevgisi Ne yârin varlığı?
Sen ki Varlığınla cansın Sen ki Dimdik bir dağsın… Ben o dağın volkanına harman olmuşum Atamazsın, Satamazsın Seninle yok olacak varlığım… Hisset sevgimi Ve ağlatma gözlerini Çünkü suya yazmadın sen adımı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKAMOZ VAKTİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKAMOZ VAKTİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen ki Varlığınla cansın Sen ki Dimdik bir dağsın… Ben o dağın volkanına harman olmuşum Atamazsın, Satamazsın Seninle yok olacak varlığım… Hisset sevgimi Ve ağlatma gözlerini Çünkü suya yazmadın sen adımı.
Güzel ve anlamlı ödülünü göremedim ama bence ödüle layık KUTLARIMMMM.Biz bize yeteriz vermezlerse vermesinler böcek kurdela olsun edebiyat güzel sayfa site
Sen ki Varlığınla cansın Sen ki Dimdik bir dağsın… Ben o dağın volkanına harman olmuşum Atamazsın, Satamazsın Seninle yok olacak varlığım… Hisset sevgimi Ve ağlatma gözlerini Çünkü suya yazmadın sen adımı.
Varlığınla cansın
Sen ki
Dimdik bir dağsın…
Ben o dağın volkanına harman olmuşum
Atamazsın,
Satamazsın
Seninle yok olacak varlığım…
Hisset sevgimi
Ve ağlatma gözlerini
Çünkü suya yazmadın sen adımı.
tebrikler..şiir mükemmel kutlarım başarınızı sevgiler..