Bütün dualarım sanaydı düngece, Avuç açıp yalvardım Allahıma, Seni seven bu garip gönlümce, Bana dön,yine beni sev diye, Sendeki yerim ne olursa olsun, Ana,bacı, kardeş, dost diye, Her neyin olursam olayım, Yeterki dön diye seni diledim, Şu ahir ömrümde, Benimde muradım olsun diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ DİLEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ DİLEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu kadar içtenlikle yazılan dua kabul görmesinde ne olsun.eminim dua kabul oldu ve sevdiğindeki yerin ölümsüz bir sevgi.azrail bile kıskanır bu duayı eline diline sağlık.
cana can duanıza amin diyorum ne güzel içtenlikle yapılmış inşallah inşallah inşallah diyorum ... yüreğinize saygı duyarak kaleminizin kavi olmasını dilerim cana can eyvallah
Bütün dualarım sanaydı düngece, Avuç açıp yalvardım Allahıma, Seni seven bu garip gönlümce, Bana dön,yine beni sev diye, Sendeki yerim ne olursa olsun, Ana,bacı, kardeş, dost diye, Her neyin olursam olayım, Yeterki dön diye seni diledim, Şu ahir ömrümde, Benimde muradım olsun diye. .............. umarım dileğiniz kabuldur..güzel şiirin şairini kutlarım..sevgiyle
Bütün dualarım sanaydı düngece, Avuç açıp yalvardım Allahıma, Seni seven bu garip gönlümce, Bana dön,yine beni sev diye, Sendeki yerim ne olursa olsun, Ana,bacı, kardeş, dost diye, Her neyin olursam olayım, Yeterki dön diye seni diledim, Şu ahir ömrümde, Benimde muradım olsun diye.
sevgili güler hanım,dilerim beklediğiniz dön'meler,gerçekleşir. yüreğine sağlık güzel bir şiir,sevgiliye olan serzenişiniz.
Bütün dualarım sanaydı düngece, Avuç açıp yalvardım Allahıma, Seni seven bu garip gönlümce, Bana dön,yine beni sev diye, Sendeki yerim ne olursa olsun, Ana,bacı, kardeş, dost diye, Her neyin olursam olayım, Yeterki dön diye seni diledim, Şu ahir ömrümde, Benimde muradım olsun diye.
yüreğine sağlık cannn dost kısa harika ve uzun anlamlar içeren bir şiir okudum. bütün kalbimle duaların kabul olsun dilerim. dilerim gelir o güzel yüreğine kurulur. yüreğinin sahibi iken seni yüreğine sahip eder. ahir ömür değil ömrünün başlangıcından sonuna kadar ve uzun yaşarsınız. sevgilerim hep seninle arkadaşım..... sevgimdesin....
Mehmet bay,beni çok mutlu ettiniz.hepimizin dilekleri kabul olsun diliyorum, sanırım bu kez hatalar yapmamışımdır, Gönlüm dolusu sevgimi ve saygımı sunuyorum.