Sözlerim doldu yine küçüğüm Gözlerimden aktı lav misali Yaktığın ateş, yüreğimi hektar hektar sardı Okyanus dalgalarını buharlaştırır bu ateş!
Bana kucak açan yalnızlık serüvenine kapıldım Korkularıma saplandım keskin bıçak gibi Kaybettim sende ruhumu Tutunamadım dolambaçlı duyguların arasında
Mumyaladım geçmişimizi yarınlara Ayrılığın soğuk kollarında boğulmasın diye Sabrımı balyoz gibi vuruyorum kalbime Bağışla beni kalbim, öldüreceğim seni…
Sabırsız ecelim ellerine çok yakıştı Sen, umutlarımın tefecisi! Evet sen! Korkusuz aşk katili, sen… Haydi, çek iskemleyi, bitir bu salgını!
Ansızın değil, yağmurlarla biriktin içimde Işıklı gecelere sattın her bir damlasını Yoksunluk satırının başındayım Sensizliği içtim kana kana…
Sahipsiz benliğimin sefiri oldun, Korkularımın sebebi, nefesimin karşılığı Eriyen ömrümün panzehiri oldun sen… Sen, sen için oldun, ben sen için…
Katre katre sarıldım sakıncana! Dudaklarının yerine, Gözyaşlarım öpüyor artık yanaklarımı… Bugün seni düşündüm dünden daha derin, daha hüzünlü…
Cüruf gibi işlemişim sevdanı yüreğime İçimde bir Yusuf ağlarmış, aşk kuyusuna atılmış Ne Züleyha’sını bekler ne de Yakup’unu Seni bekler, Elif’ini bekler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
°Çıkmaz Sokağım° şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
°Çıkmaz Sokağım° şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dediğiniz gibi derin, saklı, biriken duyguların dışa vurumu Zor zamanlarda sığınılan liman gibi, mısra mısra Sayfama ve şiirime şeref verdiniz Beğeniniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim
Sen, umutlarımın tefecisi! Evet sen!
Korkusuz aşk katili, sen…
Haydi, çek iskemleyi, bitir bu salgını!
Ansızın değil, yağmurlarla biriktin içimde
Işıklı gecelere sattın her bir damlasını
Yoksunluk satırının başındayım
Sensizliği içtim kana kana…
nasıl bir şiirdi ki bu çok derin duygularda saklanmış
müthiti inanın çok güzel yazılmış
......tebrikler