Gözlerinle düşüncelerime pranga vuran Nerdesin bilmiyorum,peki ya ben neredeyim, Senin gözlerinde haps olmuş benim.
Gözlerin canımı acıtıyor ,beni benden alıyor. Ah ki ah diyor düşüncelerim. Seni her an görememek cezamı, ödül mü bilmiyorum.
Ben sana yazıldım ,ya sen kime. Bir orada, bir burada hoyrat deli rüzgar, neredesin. Gözlerin kimde ,kimi esir alıyor.
Benim olmayan o gözlerin Okyanusta kayboluyorum ,hiç görmediğim okyanusta. Öyle derin ki gözlerime bakamayan gözlerin. Beni yutuyor daha kimleri.
SENİN DELİLİĞİNİ SEVİYORUM AMA SENİ DEĞİL. SENİN OKYANUS BAKIŞLARINI SEVİYORUM AMA SENİ DEĞİL.....
MEVSİM RÜZGARI 18,02,2010
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o; gözlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o; gözlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SENİN OKYANUS BAKIŞLARINI SEVİYORUM AMA SENİ DEĞİL.....
bayılıyorum sevdiğini sözleriyle döven şiirlere :)
harikasınız
bence ne deliliğini ne de gözlerini sevin
nedeni ise onu sevmiş oluyorsunuz :)
sevgiyle kalın..