(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHTE MASKE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHTE MASKE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla tam da güncel bir şiir bence. çünkü malüm bu devirde sanal hayatta özellikle maskeyle gezinen o kadar kişi var ki. bence bu şiiriniz estetik güzelliğiyle tam da onlara hitaben :)
Sahte maskeliysem,iki yüzlü sayılmam Yüreğimi koparsalar,inan haykırmam Kimine güzelsin,kimine de berbat Çek sahte maskeni,öldürürler aman!!! ===============================
En güzeli kendiniz olun, Kendi düşünlerinizle yüreklere doldurun. Maskelermi? hiç sevmem beni yanıltır, Yürek ile gözler gerçeğin kendi sayılır.. HakanKURTARAN Tebrikler Bariş hanım Çok güzeldi
Doğrudur...İkiyüzlülükle maske arasında bir seçim yapılabilir... Kadın bunu daha kolay yapar;güzelliğini bir maskeyle koruyabilir... İkiyüzlü yalan da söyler,iftira da atar... Maske,takanın değil,taktıranın sorunu,utancıdır... Kadın için daha da güvenilmez bir nitelik kazanmışsa ortam, kadını maske takıyor diye kimse kınayamaz...
Oldukça yüklü bir dörtlük... Kutlarım...
YektaAttila tarafından 2/22/2010 11:25:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
ferhat_şirin tarafından 2/23/2013 4:43:30 PM zamanında düzenlenmiştir.