(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOSUN TUTMUŞ YÜREĞİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOSUN TUTMUŞ YÜREĞİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
- Her ne kadar iddialı bir söz olsada, bir gerçeğin az çok doğrularıydı. Sesinizde ki incelikve güzellik şiirlerinizi yükseltiyor tebrik ederim ayla hanım saygılarımla
müthiş güzel bir sayfada olmak çok güzellll sevda dizleri tüm geöselliği ile birlikte muhteşem olmuş.. sevda sesi yüreklerimizden hiç gitmesin şairem. sevgi ile kutluyorum.
çok teşekkür ederim beğenmiş olmanız benim için ayrı bir onurdur ablam allah razı olsun....güzel kalben yorumunla onur verdin ayrıca teşekkür ederim.kocaman sevgimle selam ve saygılarımla.şiir gibi günler diliyorum..aylavyou.........
her zaman beğeni kazanmak çok güzel bir duygu hocam çok teşekkürler..heleki bu sözleri ustadlardan duymak ayrı mutluluk. sağolun varolun hep. saygı ve selam ile efendim.
sevdanın kadrini kıymetini bilmeyen birinin ardından yazılan son mektup... muydu acaba..? seslendirme güzel..yumuşak ve zarif bir ton. herne kadar ayrılığı mühürlesede şiir.. yorum biraz sarsıntıyı azaltmış.. tebrikler efendim.