(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen olana kadar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen olana kadar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşadığı kadardır insanın yaşanmışlıkta yakalananan huzuru ve mutluluğu. Hasret beklendikçe şaraplaşan ve değerlenendir. Neleri öğrenmiyorum ki insan yüreğin ekseninde döndükçe.
Sade anlatım diliyle kısa dizelerde çoklu anlatım. Tebrik ve esenliklerle. Şiirle...
Kendimi,duygularımı doğru yansıtmaya çalışıyorum öncelikle. sonra sizlerden gelen geri bildirimlerden kendimi tanımaya çalışıyorum. Eğer adına şiir denirse yazdıklarım ; benim duygularım,hissettiklerim... Bu arada yüreğime bu duyguları taşıyanıma var olduğu için saygı ve onurla teşekkür ediyorum.
şimdi o duruyor msn başında durumu dışarda bilmezdim ben bana bu kadar yabancı bir sevgilinin bu denli içimde olabileceğini... ne beklemeyi bilirdim ne özlemi...
bunlar da benim absürd halüsinasyonlarım sanırım tebrikler can
delilik parayla mı...insan bile bile atlar mı yangına..:))) ehhh işteee..neylersin..bir erkek ve bir kadın olunca...:))) insan daha çoookk halüsinasyon görür....:P
sevgim her daim üzerinizde, güzel dualarımla birlikte. şiiri yoksaydım :)