(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taklidi Bırak. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taklidi Bırak. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle usta kalemlere yorum yazmak beni utandırıyor olsa da, İnsana ikram olunan bu güzel dizeleri okuyup da, gönül dileklerimi sunmadan gitmek...İşte bu yüzden sevgi yüreğinizde her daim var olsun...demek...Allaha emanet olun...
Değerli Kardeşim. Bu hassas güzel ve ince düşünce ve bir o kadar da kamil bir iman emaresi taşıyan gönlün çözümsüz kalacağına inanmıyorum. Seni öz benliğinden, öz değerlerinden, özün özüne inen düşünce ve ifadelerinden mahrum bırakacak, sürgün yaşatacak kuvvete sahip bir hortumun, çekici bir anaforun olabileceğini düşünemiyorum.
Çünkü sen Kun feyekun emrine malik, Vehuve ala kullişeyin kadir hükmüne sahip bir rabbe öyle güzel, öyle kuvvetli inanmış öyle bir aşkla sarılmışsın ki senin imanın ve iman ettiğine itimadın, muhabbetin, bütün karanlıkları aydınlatacak, bütün zorlukları kolaylaştıracak, bütün problemleri çözecek bir güce sahiptir. Korkma hiçbir sürgün seni öz benliğinden ve sana bu benliği verenden uazaklaştıramaz.
Bu değerli yazınızdan dolayı tebrik ediyor ve kutluyorum.