Neden sevdin. İhanet edeceksen, O da yapar sonra bilmez misin sen, Sevdinse bir kez ihanet etme sakın, İhanet eden insan, çeker belinden. *** Aşk dediğin bitmez aşkın gerçekse, Mutlu eder bil ki, her kadın severse, Sevdinse bir kez, ihanet etme sakın, Çok sever her kadın, al gül giderse. *** Mutlu olmak istersen sev sevenini, Akşam olsun bekler, koşup gelmeni, Güler yüzünle, bir demet gül versen, Akşam olsun bir gör. Sever yar seni. *** Her kadıngüldür. Koklanmak ister, Hor görmek değil. Bil şefkat de ister, Bir konca gül ver de, ne olur bir bak, Senden çıkan hoş söz, hoşuna gider. *** Haram ihanet eme. Seven kadına, Sevilmek istersen, koş gir koynuna, Aşkını ser, sevgini ser. Bol, bol’ da, Yar de bol, bol sevip, sarılsın sana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhanet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhanet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neden sevdin. İhanet edeceksen, O da yapar sonra bilmez misin sen, Sevdinse bir kez ihanet etme sakın, İhanet eden insan, çeker belinden. *** Aşk dediğin bitmez aşkın gerçekse, Mutlu eder bil ki, her kadın severse, Sevdinse bir kez, ihanet etme sakın, Çok sever her kadın, al gül giderse.
Sevgide sadakat olmalı elbette.Güven bir kaybedilirse,bir daha asla kazanılmaz gerçekte.Tebrik ederim değerli şair.Güçlü ve harika bir eserdi.Saygılarımla..
O da yapar sonra bilmez misin sen,
Sevdinse bir kez ihanet etme sakın,
İhanet eden insan, çeker belinden.
***
Aşk dediğin bitmez aşkın gerçekse,
Mutlu eder bil ki, her kadın severse,
Sevdinse bir kez, ihanet etme sakın,
Çok sever her kadın, al gül giderse.
Sevgide sadakat olmalı elbette.Güven bir kaybedilirse,bir daha asla kazanılmaz gerçekte.Tebrik ederim değerli şair.Güçlü ve harika bir eserdi.Saygılarımla..