(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKİM BEY-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKİM BEY-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GERÇEKLER İ MASAL GİBİ SIRALARA DÖMÜŞSÜN ÇOK HARİKA E ANLAÖLI DİZELERİ KUTLUYORUM.TEBRİKLER.ALLAH KALEMİNE ZEVAL VERMESİN ABİM SEN YAZ BİZ OKUYALIM.SEAM VE SAYGILAR.
Adam öldürmedim adam asmadım Devletime kafa tutup küsmedim Hainlerin karşısında susmadım Bir celb göndermişsin geldim Hâkim Bey
Dört keçim var idi ikisin sattım Onun parasını cebime kattım İlçede otel yok bir parkta yattım Bir celb göndermişsin geldim Hâkim Bey
Medeni durumu sormadın benden Yalanım hiç olmaz korkarım dinden Karnım doyurmadım vallahi dünden Bir celb göndermişsin geldim Hâkim Bey
Yedi evlâdım var çalışan benim Üstüme yük oldu billahi canım Durmaz dıdır eder her gece Hanım Bir celb göndermişsin geldim Hâkim Bey
Fazla uzamasın kes ver cezamı Buradan kurtulmak bana eza mı? Yalnız ben mi bozdum sanki nizamı Bir celb göndermişsin geldim Hâkim Bey
Kişi; maktül müydü, sanık mı? Kişi; hain miydi, Hakk'a yanık mı? Kişinin memleketi ihanet ehillerine ısmarlayanlar kadar kalbi donuk muydu? Maktül, yahut sanığın dört keçisini elden çıkarmasına, bir parkta gecelemesine, yetmedi Hanım'ından azarlar yemesine sebeb, 'Ben Yahut Menfaatim'den ziyade 'Vatan Yahut Vatanım' deyişi sebeb teşkil etmesin sakın.. Sakın Hâkim Bey; bir yanlış kararın bir incir çekirdeğinden büyüyen ağaçta beşerin vicdanına mütenasib yağlı urgan şeklini de aldığı Reis Bey'leri okumuş bir ülkedeyiz.. Eğer bir Karar verme durumun varsa adil bir karar ver de şairi şu zorundan bir kurtarıver.. Dualar da bizden olsun inşallah..
Sevgili kardeşim.Mahkemede kadı olmak ağır doğrudur.Bizimse yükümüz dahada ağır.Doğru söze bilmem ne yazmak gerek.Güzel yüreğinin sesini dinledim gene.Kalemin daim olsun.Saygılarımlasın...
Adalet pazarında Tartılır hikayeler Zam yapar gariplere Hülleli teraziler
Mısraların eline sazı alıp bir söylemediği kalmış .Güzel mısralardı üstadım.yüreğine sağlık.Bende duygularınıza bir şiirimden dörtlükle katıldım.Saygı ve selamlarımla
Hayrola dostum, başımız beladamı yoksa ne dilimiz susuyor ne kalemimiz duruyor fakat gerçekleri yazıyoruz ülkemizin ve milletimizinde bu gerçeklere ihtiyaçları var.Şairleri yazmayan bir ülkenin kan damarlarından birisi kopmuştur bence, anlam taşıyan değerli eserini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
GERÇEKLER İ MASAL GİBİ SIRALARA DÖMÜŞSÜN ÇOK HARİKA E ANLAÖLI DİZELERİ KUTLUYORUM.TEBRİKLER.ALLAH KALEMİNE ZEVAL VERMESİN ABİM SEN YAZ BİZ OKUYALIM.SEAM VE SAYGILAR.