(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyri kırılan sayıklamalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyri kırılan sayıklamalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Hüzün, Duygu yumagi güzel yüreginden kopup gelen dizelerini okudum. Ve güzel yorumunlada harika bir anlatim olmus. Kalemin usta birkere yorumunlada renk katan sersenisin ayrica cok mükemmeliyet katmis. Kalemin daim olsun... Tebriklerimle... KÖKELI OZAN
Bildiğimiz Hüzün şiirlerinden farklı bir çalışma. Diğer şiirlerinizde daha sindire sindire okumaya aşina olduğumuz yazılan eserin konusunu, bu defa daha sert cümlelerle ve dolaylı yollara girmeden direkt bir söylem hakim. Ben çok beğendim zaten kalem iyi yazıyorsa ne yazarsa yazsın okutuyor.
''Belleğimde genişlerdi çığıldayan nasibin bezmiş çehresi'' bu dizedeki çığıldayan sözcüğünde yazarken bir hatamı oldu acaba çağıldayanmı demek istediniz veya farklı bir anlamımı var belkide ben bilmiyorum ama okurkende yazıldığı gibi telaffuz etmişsiniz.
Her dem beğeniyle ve büyük gıptayla okuduğum bir sayfadayım yine. Şiire saygının ve emeğin katıksız zirvesinde soluklanan bir eser daha. Öyle seviyorum ki dizelerinizi okumayı. Şiir nedir sorusunun her seferinde bir kez daha cevabını aldığım bir yer burası. Teşekkür ediyorum sevgili arkadaşım.Bu güzelliği paylaşarak nasiblenmemi sağladığın için. Gönül emeğini kalben kutluyorum.Sevgi ve baki saygılarımla.
aslında ne cok şey yazmak isterdim şu an bu şiirle ilgili..ve yazılacak o kadarda çok şey varken..ama susmaya bile gücüm kalmamışken söyle nasıl yazayımki can..affeyle emi...cansın..ve ....
Yumruklarımızda patlamaya dem vurmuşken hasreti, kifayetsiz kan Hüznün gözleri büyütür bir yaşından gün almamış minik düşleri
Kanatsa da etimi bir türlü yutulmayan duyguların panzehiri Belleğimde genişlerdi çığıldayan nasibin bezmiş çehresi ................................................
çok güzeldi can her mısran ayrı ayrı
ama bu kısım benim olsun olmaz mı?
çok etkili ve çok çarpıcıydı kirli suratlara çarpar cinsindendi ....................... ben alkışlıyorum fazla söze ne hacet sevgilerim gül yüreğine .........................
"İffetsiz acılar kanatır ar yürekli anaların çocuklarını"
Ziyadesi ile doğru sevgili HÜZÜN... Ne kadar güzeldi bu cümle bile başlı başına bitirdi yüreği... Gönlünce olsun arkadaşım...Dileğince olsun diyor yüreğinden öpüyorum... Daim olsun ilhamın tebrik ve sevgilerimle.
Duygu yumagi güzel yüreginden kopup gelen dizelerini okudum.
Ve güzel yorumunlada harika bir anlatim olmus.
Kalemin usta birkere yorumunlada renk katan sersenisin ayrica cok mükemmeliyet katmis.
Kalemin daim olsun...
Tebriklerimle...
KÖKELI OZAN