kaç zaman olmalı harcanan böyle hiç bir şey sormadan ve dönüp dönüp duruyor zaman tek bildiğim yine yaşlandığım tıpkı dün gibi gün ve orta yerinde bir ömrün eskidim ve yok hiç bir eskicim vakte baktım baktım da durdum istersen seyreyle sende aleme inat...ben seni sevdim sevdim de ...yetmedim firari her yokluğunda seni buldum...lakin saatler bitiyor gece ay gidiyor istersen seyreyle bende hepsi ...bir sevda benimkisi can gidiyor...
kelebekler kadar an işte sevdaya zaman aman ...aman sana baktım sona baktım... ve yine yaşlandım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..Eski bir ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..Eski bir ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gece ay gidiyor istersen seyreyle bende hepsi ...bir sevda benimkisi can gidiyor...tebrikler.. .gerçekten güzel bir şiirdi yüreğine sağlık..sevgilerimle..
kelebekler kadar an
işte sevdaya zaman
aman ...aman
sana baktım
sona baktım...
ve yine yaşlandım
hüzünler cok yakisiyor kalemine..demek istedigim güzel anlatiyorsun..