Küçük yaşta tanıştım aşkla,sevgiyle, Onunla beraber büyürüm sandım, Her şey ne güzeldi, neden yüreğimi benden aldın, Sen gidince bu çocuk yaşar mı sandın, Yüreğim acıyor annee. Kanım içime akıyor. Gözlerimi kapıyorum,büşram bana bakıyor. Nefes bile alamıyor ciğerlerim, yanıyor, Bebeğin ölüyor annee Neden,neden hala gelmiyor Evet yaklaştı kavuşmamız,hissediyorum Söz vermiştik birbirimize Burda değilse mahşerde diye. Üzülme anacığım,kuzun ölüyor diye, Bugün benim düğünüm,gidiyorum yarime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten çok beğendim ve çok duygulandım..Hayatın acımasızlığını ve üzerimizde kurduğu oyunları farketmemiz o kadar kısa zaman alıyor ki bazı şeyler için geri dönüşü olmuyor bile ..
Küçük yaşta tanıştım aşkla,sevgiyle, Onunla beraber büyürüm sandım, Her şey ne güzeldi, neden yüreğimi benden aldın, Sen gidince bu çocuk yaşar mı sandın, Yüreğim acıyor annee. Kanım içime akıyor. Gözlerimi kapıyorum,canım bana bakıyor. Nefes bile alamıyor ciğerlerim, yanıyor, Bebeğin ölüyor annee Neden,neden hala gelmiyor Evet yaklaştı kavuşmamız,hissediyorum Söz vermiştik birbirimize Burda değilse mahşerde diye. Üzülme anacığım,kuzun ölüyor diye, Bugün benim düğünüm,gidiyorum artık yarime GÜZEL OLMUŞ ESERİN AŞK UĞRUNA SELAMLAR SAYGILAR,,