(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞUBAT TELGRAFI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞUBAT TELGRAFI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ZAMAN HIZLA AKIP GEÇER; DOST, DOST BİLDİĞİNİ SEÇER. DOSTLUK KAİM, KALEM DAİM OLSUN DİLERİM HER DAİM. Bu doğaçlamamı sizin gibi ender ve vefalı hakiki dostum için sunmuş bulunmaktayım; umarım hüsn-ü kabul görür. Tebrik, teşekkür ve mahsus selamlarımla.
Biri Trabzon'da bir Adana'da, birbirinden habersiz iki şair şahsıma lâyık gördükleri "Baba!"deyimine karşılık; ilki, evlenirken nikâh şâhidliğine lâyık gördü... Siz ise, Millî ve Mânevî Şairliğinizle, kalbime güç verdiniz ve veriyorsunuz...
İnsan olmanın gereğini yerine getirmek, çok büyük bir üstünlük değil, tabîi hâldir...
Yapabileceğim o kadar çok iş var ki... destek vermeyip de engel de olmayanları seviyorum.
Engel olan ve olmak isteyenler ise, bir gün gerçekleşecek güzellikler karşısında mahcup olacakları için üzülüyorum (Başbakan, S. Demirel ilk Boğaz Köprüsünü yaptırırken, O'na kızanlar gibi.).
Allah, hepimize akıl versin. Âmîn... Aklı olanlara da merhamed.
DOST, DOST BİLDİĞİNİ SEÇER.
DOSTLUK KAİM, KALEM DAİM
OLSUN DİLERİM HER DAİM.
Bu doğaçlamamı sizin gibi ender ve vefalı hakiki dostum
için sunmuş bulunmaktayım; umarım hüsn-ü kabul görür.
Tebrik, teşekkür ve mahsus selamlarımla.