Özlem yüklendikçe mesafelere Suskunluktan kavrulur, Sorgularla titreyen her hece. Ağıtlarımın yankısı Gömülür derin kuyulara,duyulmaz Kime sığınsın en harlı ateşim Dilim yanar sözlerim ölür, Sevdanın en ölümsüz şiirine Köze,durur… İki ayrı mevsimden dolar Ruhumuza aşkın nefesi. İki ayrı yürekte tamlanır aşk, Sözlerimin fırtınasından kaçacaksan, Habersiz gitme, Ayaklarına çakıl taşları dolanır Sözlerimi şimdilik askıda bekliyor İsimsiz şiirlerimizi yırtmadan, Sakla beni kalbinin sarayında… Aradığımız sıcaklıkta Hüzün taşırken. Aşk kayıtsız bir içlenmedir yar.
Şimdi kim bilir nerdesin? Tükenmiş bir zaman saatinin tiktakları Çarpıyor göğsümün duvarına Al al hadi yıpranmışlığımı Şimdi tek derman nefesinin sıcaklığı Aşkın kollarında ağlıyor yalnızlığım Kilometreleri kırıyor ruhumun balyozu Duymuyormusun. Sevdanın hüznünü sırtlan da gel odama O an isterse yüzün yüzüme değmesin
Çapraz ateşlere salsan da yüreğimi Sen çıkarsın bütün yollarda. Seni sevmenin sığ saçaklarında seni bekleyen kaçak olurum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN NEFESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN NEFESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nebahat Hanım , İçten ,samimi , sitem ve hüzün dolu duygular şiirde en güzel şekliyle yer almış.Haz alarak beğeni ile okudum. Yüreğine sağlık. Sevgiyle , umutla kal.
" Aşk kayıtsız bir içlenmedir gülüm yüreğimizin sarı odalarında dünün güzelliklerine sarılıp yatarken. En büyük düşümüzün şifası sevdadır ve o sonunda aşkın kollarında ağlar. Sana yamalı yıldızlar diktim yüreğimin berelerini kapatsın diye. Sana gülüşler biçtim sevdalı koynumda yer açılsın diye.
Sana umut sardım rengârenk içindeki sevgi yeminleri soğusun diye. Dağ oldum tırman zirveme diye taş oldum bulanık denizlerimi doldur diye. Aşk oldum sonra sevda köprülerimi bir başına yık diye. Suskum oldun yaşam suyum gibi bir anda doldun. Kimsin demem dilersen adını da söylemem. Haklısın sevdam gizli yüreğinin kapısında ne yazıyor bilemem.
En güzel gecem senli düşlerimin halaylarıyla dikine geçer sesinin yıldız izlerini. Bir çoban kepeneğinde rüzgâr dolar göğsümden içeri. Seni düşündükçe kavalım olur üflerim fakir kaleminden dökülen şaheserleri. Göğsüm ağrır o sol tarafımda sevdanın gülüşü şavkır. Seni sevdikçe gözlerinden düşen kristaller yurdumu kuşatır. Sevdam gül yüreklim özlemin içimin sığınaklarını en sevdiğim menekşelerle donatır.
Kırık bir dal bırak mavi sulara bu gece sevdam. Bir öpüşle kutsa kapıların ardında seni gözleyen aşkı. Sonra şarkılar bırak gönlünün şelalelerine yine deniz olsun düşlerinde. Kır paslanmış madımak sorgularını ve hayat ismini düş bu gecenin şiirine. Terli avuçlarını dudaklarınla buluştur mavi bir şarkı seç ikimize. Eylül’e ser sonra bedenini haylaz çocuklar salyangoz toplasın yeşil bahçelerinde. "