hayallerini bırakma geride atma yüreğimi ateşe bunca yaşananları silme ben ayrılamam seninle sensiz yapamam bu şehirde ayrılık hiç yakışmaz bize seviyorum seni ölümüne gönlüm aşkına pervane yaşayamam seni görmeyince bir saniye olsa bile gitme...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her işlenmiş sanatı genel olarak olumsuz yönünden görmek ve daha iyi eserler yaratmak gerek diye düşünerekten; Şiir, zaten içinde mevcut bir ahenge sahip yazın biçimidir. Şiire ekstra olarak kafiye katmak olduğu çizgisinden dışarı çıkarmaya yarıyor.
hayallerini bırakma geride atma yüreğimi ateşe bunca yaşananları silme ben ayrılamam seninle sensiz yapamam bu şehirde ayrılık hiç yakışmaz bize seviyorum seni ölümüne gönlüm aşkına pervane yaşayamam seni görmeyince bir saniye olsa bile gitme...
Giden kafasına gitmeyi koyduysa asla geri cevirme bırak gidebildiği kadar gitsin. yüreğini haykırmışsın tbrkler
Sevdasına vedadan korkan, sevdalı bir yüreğin sesi düşmüş dizelere.. Dilerim bu sesleniş duyulur sevgili tarafından sn. şairim:)) Saygı ve sevgilerimle...