(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYHUDE BİR BEKLEYİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYHUDE BİR BEKLEYİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çoooooookk! haklısınız değerli dost!yok ömür limanından kalkan gemiyle gidenin geri dönüşü,eğer olsaydı çoktan gelir acılarımızı dindirir,göz yaşlarımızı silerlerdi :(( çok duygulandım yaralarımı kanattı bu hüzün yüklü dizeler yüreğinize kaleminize sağlık başarılarınızın devamı dileklerimle.selam saygılar...
Şair meslektaşım, Avrupadan yazan şair arkadaşların bilgisayar klavyeleri bize uymadığı için,ı ,u,o,c yazılacak harflere fazlasıyla noktalar konarak,i,ü,ö,ç şeklinde yazılmaktadır. Sizin şiirinizde de aynı durumu hayretle gözlemledim. Bana kızmassınız sanırım. Şiirinizi beğenerek okudum. Ellerinize sağlık. Esen kalın...
Sayın Meslektaşım ağabeyim dikkat ve hassasitinize teşekkür ederi.Kızmak ne demek blakis sevindim.Şiiri yazdığım proğram Türkçe karekter içermediğindenpropramın azizliğne uğradım.Teşekkürler
Samimiyetiniz şiirin bütününe yansımış. Gönül bahçeniz her zaman şiir gülleriyle yeşersin. Şiir gülleriniz ve gülistanınız daim çiçekli kalsın. Tebrikler Recep amcacığım. Teşekkürler.