(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yol Ayrımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yol Ayrımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir deli dumrula kaldık ,gemide gidiyoruz sank kıyamete Allah sonumuzu hayır eyleye. hani belki bu sayfada kapanınca yılar yıllar sonra, belki güneşin sadece doğduğu yere kırarız rotamıız. çakır gözlü kaptanlığında
amin..:)
sevgilerimle Çetin..çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.
merhaba banu o sayfa kısa sürede kapanacak gibi geliyor bana çakır gözlü olmasada her renkten gözler gökkuşağı olacak saracak karanlığı teşekkürler yorumuna etkiliydi sevgilerimle...
Yol ayrımına geldik istikbalin, Veriyor kararları, Deli dumrul kaptan haddini aşarak.
Bindik bir gemiye gidiyoruz. Doğduğu yere güneşin, Battığı yere içinde koşarak...
..
Özgündü dizeler, serbestçe düşünce akıp gitmiş, kısa şiirde. Şiir kısa da, anlam çooook derin... Deli Dumrul benzetmesi yerinde,Ülkemiz gerçeğinde... Yaşatmayacaklar umarım sonsuza..Sesi kesile...Tek yumruk olunduğunda. ''Akın var, güneş e akın Güneşin zaptı yakın...''.....Nazım 'ı anımsattınız...Güneşin battığı ,doğduğu yerde yürümek.. Saygılarımla kaleminize, Sevgili Yazın Dostu !
Anlaşılabilir olmak ve paylaşabilmek anlıyabilenlerle mutlu ediyor beni temenniniz temennimdir sevgili nur ...Etkili ve derin analizli yorumunuza içten teşekkürler...
Allah sonumuzu hayır eyleye.
hani belki bu sayfada kapanınca yılar yıllar sonra, belki güneşin sadece doğduğu yere kırarız rotamıız. çakır gözlü kaptanlığında
amin..:)
sevgilerimle Çetin..çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.