(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK HEYECAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK HEYECAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhh açımasız hayat çok gördü Çok gördü eşsiz sevgimizi Şimdi kara yazılar içindeyim Çaresiz,bedbah bir dünyada KEŞKELERLE ANILAN HÜZÜN VE HİCRAN DUYGULARININ YOĞUN YAŞANDİĞI GÜZEL BİR ŞİİRDİ.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ UMUT İÇİNDE YAZAR İNŞALLAH..
yaşanamadan nihayet bulmuş duyguların acısı vardı yüreğiniz de dizeleriniz de.. büyük bir keyif ve beğeniyle okurken şiirinizi hasretinize ortak oldum..kendimden birşeyler buldum.. sevgi dolu yüreğinizi ve güzel kaleminizi kutlarım efenim..aşkların en güzeli,arada dağlar denizler olsa da,aşılması çok zor engeller olsa da yürekte yaşatılabilenidir..bütün umut ve dilekleriniz gerçek olor inşallah..DUACIYIM..saygılarımla..ziya var..
Ahhh açımasız hayat çok gördü
Çok gördü eşsiz sevgimizi
Şimdi kara yazılar içindeyim
Çaresiz,bedbah bir dünyada
KEŞKELERLE ANILAN HÜZÜN VE HİCRAN DUYGULARININ YOĞUN YAŞANDİĞI GÜZEL BİR ŞİİRDİ..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ UMUT İÇİNDE YAZAR İNŞALLAH..