Nûruyla gelen selâmetiyle gider.. Mecnun’u herkes iyi bilir. Ya Leyla’yı? Dersem anlarsın iple çektiğim zamanlar Ellerinle kapattın kulaklarını Yüreğimden geçenleri yazdın Hiç bir vakit düzelteyim diye düşünmedin İlk harfi yazdığın gibi son harfleri de tamamladın Doğarken belliydi vakit öldürmek için yaşamadın Sırf bu yüzden yalnız ölmeyeceksin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nûruyla Gelen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nûruyla Gelen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecnun’u herkes iyi bilir Ya Leyla’yı... Dersem anlarsın iple çektiğim zamanlar Ellerinle kapattın kulaklarını Yüreğimden geçenleri yazdın Hiç bir vakit düzelteyim diye düşenmedin İlk harfi yazdığın gibi son harfi de tamamladın Doğarken belliydi vakit öldürmek için yaşamadın Sırf bu yüzden yalnız ölmeyeceksin
Mecnun’u herkes iyi bilir Ya Leyla’yı... Dersem anlarsın iple çektiğim zamanlar Ellerinle kapattın kulaklarını Yüreğimden geçenleri yazdın Hiç bir vakit düzelteyim diye düşenmedin İlk harfi yazdığın gibi son harfi de tamamladın Doğarken belliydi vakit öldürmek için yaşamadın Sırf bu yüzden yalnız ölmeyeceksin...
Güzeldi şiiriniz. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
sevgiyle.....